پهلوان قنبری مدال طلای قهرمانی جهان خود را به خانواده شهید سلیمانی اهدا کرد

روز گذشته مربی تیم ملی کوراش کشور در مراسمی مدال به پاس احترام و گرامیداشت مقام شهید سلیمانی، مدال طلای قهرمانی جهان خود را به خانواده این شهید بزرگوار اهدا کرد.
کد خبر: ۹۲۱۰۱۶۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
پهلوان قنبر قنبری، مربی تیم ملی کوراش کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اگر امثال شهید سلیمانی‌ها نبودند ما هیچ‌گاه نمی‌توانستیم در امنیت و آرامش به مسابقات کشوری و جهانی رفته و مدال‌های قهرمانی کسب کنیم.

وی افزود: به همین خاطر، پس از مشورت با خانواده و طرح موضوع با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصمیم بر آن گرفتم به نیابت از مردم عزیز شهرم که موفقیت خود را مدیون دعا‌های آنان هستم، مدال طلای قهرمانی جهان که در سال ۱۳۹۴ کسب کرده بودم را به خانواده شهید سلیمانی تقدیم کنم.

مربی تیم ملی کوراش کشور گفت: البته از مجموع ۲۰۰ ورزشکار مدال آور استان، ۱۲ نفر در این امر مشارکت داشتند که دیروز در مراسمی با حضور مسئولین و فرماندهان سپاه، اهدای مدال‌ها به خانواده شهید سلیمانی صورت گرفت.

قنبری تأکید کرد: این اقدام از سوی ورزشکاران به‌عنوان عضوی از سرزمین پهناور ایران اسلامی، کمترین کاری بود که می‌شد در گرامیداشت یاد شهید سلیمانی انجام داد؛ بر خود می‌بالم که خداوند افتخار چنین کاری را نصیب من کرد؛ امیدوارم جوانان کشور عزیزمان همیشه یاد شهدا را در دل‌های خود زنده نگه‌دارند.

وی عنوان کرد: به‌جرئت می‌گویم کسانی که در جریان مسائل اخیر کشور سعی در تضعیف و تخریب نظام اسلامی و سپاه مقتدر داشتند، گرفتار نقشه دشمن شده و با ضدانقلاب همراهی می‌کردند؛ بنده به‌عنوان نماینده کوچک ورزش درگز و کشور و تمامی مردمی که در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای مقاومت حضور داشتند، تا پای جان پشت سر نظام و رهبری عزیزمان هستیم.

این پهلوان نامدار درگزی در پایان ابراز کرد: با توجه به اینکه مدال‌های قهرمانی فقط جنبه معنوی دارند و از لحاظ ریالی نمی‌شود روی آن‌ها قیمت گذاری کرد، نمی‌توانستم آن‌ها را فروخته و درآمد حاصله را صرف کمک به هموطنان سیل زده در سیل‌زده سیستان و بلوچستان کنم؛ اما پیگیر هستم تا با یافتن خیرین و گذاشتن مدال‌ها در اختیار آنان، این عمل خداپسندانه را به سرانجامی برسانم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار