مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قشم:

خون پاک سردار سلیمانی باعث تقویت روحیه ایمان و اتحاد در جامعه اسلامی شده است

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قشم گفت: جریان‌های مقاومت در منطقه و جهان دست از خون‌خواهی سردار مقاومت بر نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۲۱۰۱۹۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

حجت‌الاسلام امید درویشی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بندرعباس اظهار کرد: ضربه مهلک موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه مهم و راهبردی عین‌الاسد در عراق نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی بر مواضع خود در حفظ اقتدار و عزت خویش هرگز مسامحه‌ای نخواهد کرد.

وی با بیان این که ترور حاج قاسم سلیمانی و شهادت این سردار بزرگ مقاومت، لکه ننگ دیگری بر دامان آلوده آمریکایی‌ها در دشمنی با ملت ایران است، خاطرنشان کرد: خون پاک این شهید سبب تقویت روحیه ایمان و اتحاد در جامعه اسلامی شده است و تاوان این جنایت را آمریکایی‌ها تا سال‌ها خواهند داد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قشم اضافه کرد: پرونده روشن حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با جریان‌های تروریستی و تکفیری که دست پرورده آمریکا بودند، برای همگان در جهان روشن است و آمریکایی‌ها شخصیتی را ترور کردند که مظهر مقاومت و اقتدار و ایستادگی ملت ایران بود و چنین اقدام فجیعی قابل فراموشی نیست.

حجت‌الاسلام درویشی ادامه داد: جریان‌های مقاومت در منطقه  و جهان دست از خون‌خواهی این سردار دلاور عرصه مقاومت بر نخواهد داشت و خون مطهر آن شهید، چنان عظمت و اقتداری به این جریان‌ها در سراسر منطقه و جهان بخشیده است که اضمحلال آمریکای جنایت‌کار خصوصا عامل اصلی این ترور وحشیانه، یعنی ترامپ مزدور حداقل تاوانی است که آنان باید بپردازند.

وی با اشاره به نکته کلیدی فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت قوی‌شدن ملت ایران در برابر دشمنان، خاطرنشان کرد: قوی شدن از منظر ایشان در زوایا و ابعاد مختلف وجودی یک ملت است و هر کدام از ما مخاطب این نکته مهم ایشان هستیم که در هر جایگاه و مسؤولیتی که قرار داریم، برای رفع وابستگی این کشور و اثبات ظرفیت‌های ملی‌مان در ابعاد مختلف گام برداریم و اجازه ندهیم که دشمنان از ضعف ما سوء استفاده کنند.

ارسال نظرات