خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
حجت الاسلام والمسلمین موسی کاظمی درمراسم فاطمیه ناحییه مقاومت بسیج نایین گفت:
استاد حوزه دیگر ویژگی برای سردار سلیمانی را شجاعت همراه با تدبیر را بیان کرد و خداوند نیز به همین دلیل شهادت را نصیب این شهید بزرگوار کرد که قابل مقایسه با هیچ یک از مدال و مقام های دنیایی نیست. 
کد خبر: ۹۲۱۰۲۲۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین، درمراسم شب اول ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)که درحیسینیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج نایین برگزار شد، حجت الاسلام موسی کاظمی از اساتید حوزه علمیه ، به بیان شخصیت حضرت زهرا (س) پرداخت.

وی با اشاره به زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: همه مردم ایران و حتی دشمنان نظام و انقلاب اقرار به بزرگی سردار سلیمانی کردند و تشییع با شکوه حاج یکی از بی نظیرترین تشییع های پس از انقلاب بود.

 استاد حوزه علمیه در ادامه به بیان آیه 96 سوره مریم پرداخت و گفت:رمز محبت سردارسلیمانی که خداوند محبت او را دردل مردم قرار داد اخلاص و عمل صالح است و عیار هرانسانی به اخلاص و کار برای خداسنجیده می شود.

وی در ادامه گفت :ویژگی دیگر سردار سلیمانی رعایت حلال وحرام درجنگ بودکه دربین همرزمانش زبان زد بود .

حجت الاسلام موسی کاظمی با استناد به فرمایش امام خامنه ای (مدظله العالی )ویزگی انقلابی بودن شهید سردار سلیمانی  را بیان کرد و نماد این انقلابی بودن  آیه شریفه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود که با این اعتقاد وعده نابودی داعش را داد.

این استاد حوزه دیگر ویژگی برای سردار سلیمانی را شجاعت همراه با تدبیر را بیان کرد و خداوند نیز به همین دلیل شهادت را نصیب این شهید بزرگوار کرد که قابل مقایسه با هیچ یک از مدال و مقام های دنیایی نیست. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها