خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید چگونگی نبرد در میدان جنگ نرم و نحوه فعالیت در فضای مجازی را بدانیم و مطالب پر محتوا تولید کنیم، گفت: فضای مجازی از اهمیت بسیاری برای هر کشوری برخوردار است.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۸۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

باید چگونگی نبرد در میدان جنگ نرم و نحوه فعالیت در فضای مجازی را بدانیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج استان همدان با بیان اینکه فضای مجازی عرصه بزرگی است که نباید آن را به دشمن واگذار کنیم، اظهار داشت: باید فن و اصول کار در این فضا را فرا بگیریم و اثرگذار باشیم.

وی با بیان اینکه باید چگونگی نبرد در میدان جنگ نرم و نحوه فعالیت در فضای مجازی را بدانیم و مطالب پر محتوا تولید کنیم، عنوان کرد: فضای مجازی از اهمیت بسیاری برای هر کشوری برخوردار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نیروهای همدان در جنگ‌های سخت و سخت‌ترین عملیات در دوران دفاع مقدس نقش داشته‌اند و در این حوزه نیز وارد شده و تهدید را تبدیل به فرصت می‌کنند، گفت: افرادی که استعداد و توان فکری بالایی دارند باید وارد عرصه فضای مجازی شوند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: فعالان فضای مجازی باید مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی ترغیب کنند.

* بسیج پرچمدار حرکت انقلابی در فضای مجازی

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز بسیج را پرچمدار حرکت انقلابی در فضای مجازی خواند.

حسین ربیعی با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج گفت: این دوره از رقابت‌ها در بخش‌های مختلف به مدت سه روز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات