کارشناس مسایل مذهبی و بصیرتی گفت: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران بیش از تصور دشمنان است.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۹۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ حجت الاسلام مرتضی داودی در گفته گو با خبرنگار ما گفت: امریکای جنایتکاراتحادی علیه ما به‌وجود آورد تا اسلام را از میان بردارد. در مقابل ما نیز رشد کردیم و اقتدار خود را حفظ کردیم تا جایی که امروز اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران بیش از تصور دشمنان است.

وی افزود:تنها جمهوری اسلامی ایران است که توانسته مردانه در مقابل تهدید شیطان بزرگ آمریکا مقتدرانه ایستادگی کند و با موشک باران پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکا را در جهان بشکند.

کارشناس مسایل مذهبی و بصیرتی  ادامه داد: جبهه با عظمت انقلاب اسلامی با سربلندی تمام می‌تواند بگوید که به تکالیف خود عمل کرده و پیروزی‌هایی را در این خصوص  بدست آورده است.

حجت الاسلام داودی با تاکید بر آنکه ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دوشمنان را تضعیف کرد، بیان داشت: ترامپ به شدت در درون آمریکا برای خارج شدن از عراق و سوریه تحت فشار است ، با وجود اغتشاشات کنونی، سران دولت آمریکا و از جمله ترامپ مجبور هستند که برای کاهش سطح تنش و بحران تلاش کنند .

وی گفت: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه، اولین حمله نظامی رسمی و آشکار یک کشور به پایگاه‌های نظامی آمریکا طی ۷۵ سال گذشته بود.

حجت الاسلام داودی اگر جمهوری اسلامی ایران پاسخ ضعیفی به جنایت آمریکایی‌ها می داد، احتمال پیشروی ، تشدید تهدیدات نظامی و حتی جنگ نیز ممکن بود اما باید دانست که عملیات موشکی سپاه و تحقیر بی سابقه شیطان بزرگ آمریکا، قدرت بازدارندگی مؤثر ایران را تضمین و سایه جنگ را تا سال‌ها از کشور دور کرد و این ثابت کرد که آنچه که سایه جنگ را از کشور دور می کند قدرت نظامی و موشکی است نه مذاکره و برجام بی فرجام.

ارسال نظرات