فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج:

عزت و آرامش امروز جامعه ما از برکت حماسه دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با بیان اینکه عزت و آرامش امروز جامعه ما از برکت حماسه دفاع مقدس است، افزود: این آرامش را مدوین خون آنهایی هستیم که جانشان را در راه وطن فدا کردند.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۹۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار مجید زنجانی فرمانده محترم ناحیه امام حسین (ع) کرج در مراسم بدرقه دانش آموزان  راهیان نور ضمن تشکر از زحمات مسئولان آموزش وپرورش و اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز همچنین حوزه های بسیج دانش آموزی  واولیای محترم دانش آموزان عزیز گفت:  یقیناً خدمت وحضور در کاروانهای راهیان نور با دعوت شهداء است.

وی افزود:امروزبه برکت خون شهیدان وحماسه دفاع مقدس ، شما  جوانان انقلابی می توانید سرفرازانه در کوچه و خیابان کشورمان راه بروید. 

عزت و آرامش امروز جامعه ما از برکت حماسه دفاع مقدس است

وی در ادامه تصریج کرد: معرفت وغیرت شما برگرفته از جوانانی است که در سالهای آغازین جنگ نتوانستند این را قبول کنندکه یک کشور متخاصم با حمایت همه جانبه تمامی شیاطین دنیا به کشور وخاک نظام جمهوری اسلامی و نوامیس  نگاه چپ بیندازد و با تمام غیرت و شکوه و اخلاص دربرابرآنانه جانانه  ایستادگی کردند.

عزت و آرامش امروز جامعه ما از برکت حماسه دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج  با یاد آوری برخی از رفتارهای ساختارشکنانه برخی از افراد در فضای مجازی آنان را نمک نشناس توصیف نموده و گفت:متاسفانه این روزها شاهد برخی از رفتارهای زشت معدود چهره ها یی هستیم که بر سر سفره نظام جمهوری اسلامی نشسته اند ولی متاسفانه نمک دان می شکنند.  اما شما دانش آموزان عزیز که غیرتمند وبا بصیرت هستید ونیز  دارای فطرت پاک الهی هستید در سفری که به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می روید بهتر می توانید با شهداء والامقام ما ارتباط برقرار کنیدو به طور قطع قدر دان زحمات  شهداء ونعمت عظیم نظام الهی جمهوری اسلامی خواهیدبود.

وی در خاتمه خطاب به مسافران این سفر معنوی گفت: در سفر راهیان نور شهدا چراغی به دستان شما هدیه می کنند که بواسطه آن می توانیددر مسیر رضایت خدای متعال وامام زمان (عج) قرار بگیرید وسعادت فردی و اجتماعی  خود و میهن  اسلامی تان را  در آینده رقم بزنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها