خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

قمار بازی رئیس جمهور آمریکا در ترور سردار سلیمانی به نفع ایران تمام شد

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ترامپ هم بعد از شکست هایی که در دنیا و در داخل خود آمریکا خورده بود از ترس شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک قمار بازی دست به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زد که شاید بتواند با این اقدام محبوبیت لازم را در آمریکا کسب کند ولی بحمد الله این اقدام نتیجه عکس داد و منافع جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۲۱۰۳۶۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سرهنگ پاسدار محمد نوفرستی ، مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در جمع بسیجیان هیئت عاشقان ولایت شهرستان طبس گفت : آمریکا با قماری که در منطقه به راه انداخت فلسفه حضور خود در غرب آسیا را به خطر انداخته است.

وی افزود : آمریکا در سال 57 یک بار از انقلاب ما شکست خورده بود و سال بعد یعنی سال 58 لانه جاسوسی وی در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد ، به همین خاطر کارتر رئیس جمهور وقت تصمیم گرفت برای بمب باران بیت امام و آزاد سازی 52 گروگان خود در ایران اقدام و به تهران حمله کند ولی دست غیب الهی در صحرای طبس آنها را زمین گیر کرد و در مجموع شکست های پی در پی کارتر باعث شد اولین ریاست جمهوری چهار ساله آمریکا رقم بخورد.

وی خاطر نشان کرد : ترامپ هم بعد از شکست هایی که در دنیا و در داخل خود آمریکا خورده بود از ترس شکست در انتخابات ریاست جهوری آمریکا در یک قمار بازی دست به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زد که شاید بتواند با این اقدام محبوبیت لازم را در آمریکا کسب کند ولی بحمد الله این اقدام نتیجه عکس و به نفع جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

نوفرستی تاکید کرد : ترور سردار سلیمانی در عراق باعث شد عراقی که جرأت اخراج آمریکا از کشور خود را نداشت پارلمان عراق در نهایت بعد از این قضیه رای به اخراج آنها را بدهد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت : انتقام سختی که ایران در پاسخ این اقدام آمریکا شروع کرد یعنی موشک باران پایگاه عین الاسد در عراق ، که امن ترین پایگاه آمریکایی ها در منطقه محسوب می شد هیمنه و فلسفه وجودی آمریکا در منطقه و دنیا را زیر سوال برد.

وی عنوان داشت : حاج قاسم شهید شد ، تمام گرایشات در  تشییع جنازه او شرکت کردند و این مسئله آن چیزی بود که آمریکا فکرش هم نمی کرد و ما اگر بخواهیم از حاج قاسم بگوییم که چه چیزی باعث محبوبیت او شد فقط در دو کلمه خلاصه می شود ، سرباز ولایت و امروز با اتحادی که شکل گرفته است بیشتر به سربازان ولایتی نیاز داریم در صحنه های مختلف که مانند حاج قاسم عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها