خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا :

یادوارهای شهدا ، تجدید بیعت با آرمان های امام شهدا ،رهبر معظم انقلاب و شهداست

امروز، یادواره شهدای گروه مهندسی رزمی ۴۵جوادالائمه (علیه السلام) در امامزاده عبدالله (ع) گرگان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رعایتی ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا برگزار شد
کد خبر: ۹۲۱۰۴۲۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

حجت الاسلام والمسلمین رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در این مراسم گفت: هدف از برگزاری یادواره های شهدا اعتقاد داشتن به پیام حقیقی و واقعی خداوند متعال است که در قرآن آمده است شهدا زنده اند و جامعه را زنده نگه خواهند داشت.

وی ادامه داد :هدف از حضور ما در یادوارهای شهدا تجدید بیعت با آرمان های امام شهدا ،رهبر معظم انقلاب و شهداست که آمده ایم بگوییم وظیفه مان را در قبال شما و وصایای شهدا فراموش نخواهیم کرد.

رعایتی در ادامه به تشییع باشکوه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان عنوان کرد : خیلی از مردم دنیا دیدند کسی که یک رزمنده بود و آرزوی دیرینه اش شهادت بود و تمام نظامیان دنیا او را ژنرال می نامند چگونه و با چه شکوه و عظمتی در دستان ۲۵ میلیون نفر تشییع شد و این عزت دست قدرت خداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در پایان تصریح کرد :جمهوری اسلامی ایران با قدرت تمام، پایگاه نظامی آمریکا(عین الاسد)را در هم کوبید وهمه دنیا مشاهده کردند که آمریکا تمام دستگاهها و راداراهای مدرن و دیجیتال خود را بکار گرفتند ولی موشک های جمهوری اسلامی ایران به هدف اصابت کرد و تمام قدرت پوشالی آمریکا له شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها