رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با بسیج :
رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از ششمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران جهت اعزام به مسابقات اسیایی که در تاریخ 4 بهمن ماه به میزبانی اراک برپا خواهد شد خبر داد .
کد خبر: ۹۲۱۰۴۵۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

ابوالفضل یوسفی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی گفت : ششمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران از تاریخ 4 بهمن ماه به مدت شش روز به میزبانی اراک برگزار می شود.

وی افزود : 25 پسر نوجوان کشور به منظور آمادگی تیم ملی هندبال برای اعزام به مسابقات آسیایی هندبال در این اردو به سر می برند.

یوسفی بیان داشت : مهدی فراهانی و سهیل صفری هندبالیست نوجوان استان مرکزی هستند که در این مرحله از اردوی تیم ملی حضور دارند که این اردو در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد برنامه ریزی شده است.

وی اظهار کرد : این اردو زیر نظر ایرج رضایی مدیر فنی و غلامعلی اکبر آبادی سرمربی که هردو از استان مرکزی می باشند و رسول کشانی ، محمود متین ، حسن رنجکار مربیان ، مهدی رفیعی از استان مرکزی بدنساز و ایمان صحراییان بدنساز تیم ملی را همراهی میکنند.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان تصریح کرد: ورزشکاران این رشته از استان های مختلف کشور با هم تمرین می کنند تا در نهایت شانس خود را برای پوشیدن لباس تیم ملی محک بزنند.

ارسال نظرات