مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان و معاونت های آن از دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود سرکشی و نظارت ستادی انجام دادند.
کد خبر: ۹۲۱۰۴۸۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پر راستای نظارت ستادی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور در سپاه ناحیه شاهرود از روند اجرای برنامه‌های دفتر نمایندگی، ولی فقیه در این ناحیه سرکشی نمودند.
در این سرکشی معاونت‌های نمایندگی سپاه استان از رده مشابه در ناحیه بازرسی نمودند و از اجرای عملکرد برنامه‌ها نظارت کردند.
در نشست بررسی این نظارت ستادی حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با خیرمقدم به ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر در سطح سپاه شهرستان پرداخت و معاونت‌ها نیز گزارشی ارائه کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان نیز در سخنانی با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در سژح سپاه ناحیه شاهرود بر توجه به برنامه‌های ابلاغی و تحقق اهداف برنامه‌ها تاکید کرد و بر بصیرت افزایی در جامعه در برابر تهدیدات نرم دشمنان و مقاوم سازی جامعه در برابر هجمه‌های فرهنگی تصریح کرد.
همچنین معاونت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با حضور در برخی از حوزه های بسیج، روند برنامه های حوزه ها را در راستای نمایندگی ولی فقیه ارزیابی نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها