سردار فتوحی در یادواره شهدای محله هادی آباد هرات:

سردار سلیمانی یک دیپلمات انقلابی بود

همزمان با ایام فاطمیه یادواره شهدای جبهه مقاومت و شهدای محله هادی آباد هرات برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۲۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سردار فتوحی از فرماندهان سابق سپاه الغدیر یزد در ابتدای این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.
وی در ادامه با بیان این سوال که سپهبد حاج قاسم سلیمانی چه کرد که امروز خدا برای او این چنین کار می‌کند سخنان خود را با بیان خاطراتی از سردار شهید یزدانی از ‌شهدای محله هادی آباد هرات ادامه داد و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را. تسلیت گفت.
سردار فتوحی خاطر نشان کرد : سردار سلیمانی خود را به پیامبر خدا و حضرت علی علیه السلام پیوند زد و همیشه در میادین نبرد جلوتر از نیروها در حرکت بود و همیشه دشمن شناس بود و عقبه دشمن را می‌دید.
حاج قاسم یک دیپلمات انقلابی بود که با تلفیق دیپلماسی نظامی، سیاسی، دفاعی و امنیتی توانست دشمن را شکست. بدهد، و امروز باید به دیپلماسی لبخند مقابل دشمنان خاتمه داد.
ارتباط با علمای ربانی، خدا محوری، اخلاص، اطاعت پذیری از ولایت و رهبری، تواضع و فروتنی از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی بود که امروز باعث شده است که خداوند بعد از شهادت ایشان اینچنین برای وی کار کند.
فرمانده اسبق سپاه الغدیر در ادامه با بیان اینکه سردار سلیمانی یک انقلابی با تدبیر برای دنیای اسلام بود خطاب به کسانی که نگاهشان به غرب است گفت : آمریکا در هیچ کجای دنیا پیروزی تا به حال نداشته است و نخواهد داشت.
سردار فتوحی در ادامه به دلایل ترور سردار رشید اسلام توسط آمریکای جنایتکار پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری بعد از شهادت سردار سلیمانی افزود : آمریکا به خیال خود که با ترور سردار سلیمانی جبهه مقاومت از بین خواهد رفت سخت در اشتباه است و سردار سلیمانی های جدیدی به مقابله با آمریکا خواهند پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت پایگاه هوایی عین الاسد برای آمریکا به اهمیت هدف قرار دادن پایگاه مهم آمریکا در منطقه از سوی ایران اشاره کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات