امام جمعه مهربان:

هلال احمر در امداد و نجات جاده ای منشا خدمات فراوانی است

امام جمعه مهربان به خدمات آموزشی و امدادی هلال احمر اشاره و بیان کرد: جمعیت هلال احمر در بحث آموزش مردم برای نحوه مقابله با حوادث و سوانح اقدامات بسیار خوبی انجام داده و در بحث امداد و نجات جاده ای منشا خدمات فراوانی شده است.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۳۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مشهود عین‌لو در دیدار با با سرپرست هلال احمر استان  با تجلیل فعالیت های جمعیت هلال احمر گفت : جمعیت هلال احمر دستگاهی است که نامش با حوادث گره خورده و در تمامی حوادث بعنوان اولین دستگاه امدادرسان  حضور یافته و خدمات شایانی به حادثه دیدگان اعم از سیل و زلزله ارائه می دهند.

وی ادامه داد: نیروهای ارزشمند و مخلص بخصوص قشر جوان عضو جمعیت هلال احمر بحول و قوه الهی  تکیه گاه مردم آسیب دیده از حوادث هستندو بلحاظ همین فعالیت های خداپسندانه و بشر دوستانه، جمعیت هلال احمر در بین مردم جایگاه رفیعی پیدا کرده و محبوبیت خاصی دارد.

حجت الاسلام عین لو به خدمات آموزشی و  امدادی هلال احمر اشاره کرد و افزود : جمعیت هلال احمر در بحث آموزش مردم برای نحوه مقابله با حوادث و سوانح اقدامات بسیار خوبی انجام داده و در بحث امداد ونجات جاده ای منشا خدمات فراوانی شده است .

وی با اشاره به جمعیت شهر و بخش مهربان افزود : بخش و شهر مهربان با جمعیتی بالغ بر 35 هزار نفر و وسعت جغرافیایی نیازمند توجه بیشتر در حوزه امدادونجات بوده و از مسئولین هلال احمر در خواست می کنیم جهت بهره مندی هرچه بهتر و بیشتر مردم این شهر از خدمات بسیار ارزشمند جمعیت هلال احمرنسبت به ارتقا هلال احمر این شهر به دفتر نمایندگی اقدام لازم را معمول دارند.

حجت الاسلام عبدالحمید واعظی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هم از حمایت ها و  تلاش ها و پیگیری های امام جمعه و اعضای شورای اسلامی  شهر مهربان در جهت ارتقا سطح کمی و کیفی هلال احمر در مهربان تقدیر نمود.

 سرپرست جمعیت هلال احمر استان در این دیدار با اشاره به سابقه و قدمت صد ساله جمعیت هلال احمر در کشور گفت: جمعیت هلال احمر بلحاظ خدمات متنوع در حوزه های امدادی و آموزشی و داوطلبانه در طول سالیان متمادی  مورد توجه مردم عزیز قرار گرفته و مطالبات مردم مهربان نیز در همین راستا بوده و ما وظیفه خود می دانیم در آمایش سرزمینی نسبت به پیش بینی پایگاههای لازم  وهمچنین  نسبت به بر آورده نمودن این مطالبات در حد توان ودر حد مقدورات قانونی و مجوز های مرکز بمرور زمان اقدام کنیم.

هادی موسوی تاکید کرد: پیشرفت جمعیت هلال احمر در گرو حمایت مردم و داوطلبان و خیرین و نیکوکاران بوده واکثر زمین ها و مستغلات و اماکن هلال احمر ، اهدایی مردم عزیز در قالب وقف و هبه و ...می باشد .

وی به عملیات های مهم نجاتگران در روزهای اخیر در برف و کولاک اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در امر امداد ونجات از حوادث جاده ای گرفته تا حوادث کوهستان و دریایی و حوادث برف و کولاک، نجاتگران خدوم و مخلص جمعیت هلال احمر بی هر چشمداشتی وارد عمل شده خدمات شایانی ارائه می دهند  و در روزهای اخیر در برف و کولاک و سرمای استخوان سوز در امر انتقال مادران باردار و بیماران روستایی از روستاهای دور افتاده و صعب العبور از جان خویش مایه گذاشته و موجب نجات جان هموطنان از خطرات محتمل می شوند که جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کنیم و در جهت فراهم نمودن امکانات رفاهی این عزیزان در پایگاهها از هیچ اقدامی فرو گذار نباشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار