خبرهای داغ:
محمد گل زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج کاشان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: پایه و اساس سپاه اخلاص است و اخلاص بود که سپاه را از دفاع مقدس تا هم اکنون در عرصه های مختلف پیروز گردانده است.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۰۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ حجت الاسلام شمس الدین احمدی در جلسه عزاداری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت:حضرت زهرا (س) در دعای خود می فرمایند : اللهم انی اسئلک کلمه الاخلاص ،دختر رسول اکرم از خدواند اخلاص در عمل را می خواهد اخلاص گوهر نابی است که دختر پیامبر اسلام در سن 18 سالگی سیده زنان دو عالم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان تصریح کرد: تقارن ایام شهادت فاطمه زهرا (س) با ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی شایسته است فجر امسال را فجر فاطمی بنامیم وبرنامه های گرامیداشت دهه فجر را با توسل به فاطمه زهرا (س) هر چه با شکوه تر و با عظمت تر برگزار کنیم.

حجت الاسلام احمدی افزود: پایه و اساس سپاه اخلاص است و اخلاص بود که سپاه را از دفاع مقدس تا هم اکنون در عرصه های مختلف پیروز گردانده است، بدست آوردن گوهر اخلاص نیاز به جهد و کوشش دارد و از همه مهمتر همچون فاطمه زهرا(س) باید از خدا درخواست کرد.

وی گفت:سردار سلیمانی از اخلاص بی نظیری برخوردار بود که مقام معظم رهبری به اخلاص این مرد خدا گواهی دادند که در ایام حیات خود منشا برکات فراوان در جبهه اسلام و جبهه مقاومت بود که بسیاری از آنها را احدی خبر نداشتند و شهادت این سردار بزرگوار اسلام نیز منشا خیرات و برکاتی عجیبی بود. 

ارسال نظرات