خبرهای داغ:
امام جمعه موقت کاشان ضمن تاکید بر لزوم پایبندی به مکتب شهید سلیمانی گفت: سپاه یک نیروی بدون مرز است و در هرجای جهان به یاری مظلوم می‌شتابد.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۲۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بعد از 8 سال به ایراد خطبه پرداختند و مردم نیز نماز جمعه تاریخی، پرشکوه و دشمن‌شکن خلق کردند و با تیزبینی و حواس جمع موارد را تبیین کردند.

وی با بیان اینکه دشمن تصور می‌کرد با ترور سردار شهید سلیمانی برای خود و هم‌پیمانانش حاشیه امن ایجاد می‌شود، افزود: ناگهان ورق برای دشمن برگشت و نه تنها حاشیه امن ایجاد نشد بلکه ناامنی علاوه بر خودش برای اسرائیل و صهیونیست ایجاد شده و همه آزادی خواهان شعار خروج از منطقه را سر می‌دهند.

امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به حضور سردار قرآنی در قدس سپاه و اظهارات اخیر وی ابراز داشت: دشمن به دنبال تفرقه بین دو ملت ایران و عراق بود اما با ترور سردار شهید سلیمانی ورق کامل برگشت و موجب اتحاد بین دو ملت شد و هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد ایران پایگاه نظامی آمریکا را هدف قرار داده و این چنین دقیق به اهداف اصابت بکند.

وی با بیان اینکه دشمن ادعا داشت گنبد آهنین دارد، گفت: با این اقدام ایران ابهت آمریکا از بین رفت و در میان کشورهای جهان خرد شد و بر همین اساس همچون مار زخمی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی شد تا اهمیت این دو حادثه را به حاشیه براند.
اسلامی تبار با بیان اینکه دشمن مسئله سقوط هواپیمایی را دستاویز قرار داد، تصریح کرد: این موضوع باعث ایجاد جوی علیه سپاه پاسداران ایجاد شد و سردار شهید سلیمانی را تروریست خواندند و اینجا رهبر معظم انقلاب احساس خطر کرد و برای حضور مردم در نماز جمعه فراخوان داد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب این دو حادثه را ثبت تاریخی کردند، گفت: این دو حادثه توسط رهبر معظم انقلاب یوم‌الله نامیده شد و در زمره یوم‌الله هایی 22 بهمن و حادثه طبس قرار گرفت و بر همین اساس باید تا ابد این دو حادثه در تاریخ زنده بماند.

امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به تبیین شخصیت سردار شهید سلیمانی توسط رهبری تاکید کرد: شهید سلیمانی یک مکتب است و بر همین اساس باید همگان از این مکتب درس بیاموزند؛ اعتقاد به اسلام سیاسی، انقلابی گری، اعتقاد به مبارزه با نظام سلطه، تدبیر و شجاعت، اقدام و عمل و ورود شجاعانه به صحنه های پرخطر، اعتقاد به نصرت الهی و اعتقاد به حاکمیت اراده خداوند به جهان از جمله موارد مکتب سلیمانی است.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی در میان طرفداران خود غریب است، اذعان کرد: سپاه قدس یک سپاه بدون مرز است و هر زمان مظلومی باشد که در دفاع از خودش در برابر ظالم توانایی نداشته باشد، سپاه به کمک او می‌آید.

اسلامی تبار ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: به همه سفارش کنید در انتخابات شرکت کنند و به افراد اصلح رای دهند چرا حضور حداکثری و انتخاب اصلح واجب شرعی و سیاسی است و با انتخاب اصلح کشور اصلاح می‌شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار