آئین تجلیل از کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در راستای عملکرد مطلوب استان در طرح ملی "فهما" برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۸۱۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: ارتباط و همکاری بین کارکنان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان یکی از شاخصه های موفقیت استان در اجرای طرح ملی «فهما» است.

جواد کارگران، ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در بحث طرح ملی «فهما» را جزو استان های مطرح کشور دانست و با بیان اینکه طرح ملی «فهما»، رویداد بزرگی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است، اظهار کرد کرد: با اجرای این طرح ملی، فعال بودن کانون های فرهنگی هنری برای مردم قابل دسترس است.

کارگران خاطرنشان کرد: ارتقای فعالیت‌های قرآن و عترت، شبکه سازی و ساماندهی، ارتقای فعالیت‌های هنری و ادبی کانون‌ها، ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی، غنی سازی اوقات فراغت، مناسبت‌های ملی و مذهبی و فضای مجازی و رسانه و خلاقیت و نوآوری، شاخص‌های این طرح است که همه این فعالیت ها، به روز در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود.

محمدرضا مظاهری نیز در این مراسم با اشاره به پایان طرح ملی فهما در روز جمعه 4 بهمن ماه، گفت: بعد از این تاریخ کانون ها باید فعالیت های خود را برای سال آینده در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت برسانند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: خوشبختانه کانون های فرهنگی هنری مساجد از آغاز این طرح فعالیت های پویایی در اجرای طرح ملی «فهما» در قالب سامانه بچه های مسجد داشته اند.

وی با اشاره به همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها گفت: همکاری و تعامل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها در بحث طرح ملی «فهما» مطلوب و قابل تقدیر بوده است.

مظاهری با اشاره به بحث کمبود تجهیزات برخی کانون های فرهنگی هنری در سطح استان ابراز کرد: انتظار می رود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطابق سنوات گذشته، کانون های فرهنگی هنری مساجد را در بحث تجهیزات یاری کند.

خاطرنشان می شود: در پاپان این مراسم، از کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به منظور تلاش های مستمر در بحث طرح ملی «فهما» تجلیل شد.

ارسال نظرات