خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود،

دوره آموزشی پویش های اجتماعی و تدوین پیام در روابط عمومی در شاهرود+ تصاویر

دوره آموزشی پویش های اجتماعی و تدوین پیام در روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد
کد خبر: ۹۲۱۰۸۶۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دوره آموزشی پویش‌های اجتماعی و تدوین پیام در روابط عمومی با تدریس دکتر جهانگیری مدیر مسئول خبرگزاری ایرنا استان سمنان و با حضور رابطین خبری روابط عمومی واحد‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود روز دوشنبه دوم بهمن ماه در سالن دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه برگزار شد.
محمدزمانی در حاشیه برگزاری کارگاه یک روزه آموزش پویش‌های اجتماعی و تدوین پیام در روابط عمومی گفت: ارتباط ما با رابطین روابط عمومی بر مبنای تعاملات دوستانه است و در سایه این تعامل تلاش می‌کنیم جایگاه روابط عمومی دانشگاه را ارتقا دهیم. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: با توجه به فعالیت‌های متعدد و تنوع در سطح دانشگاه پوشش تمام اخبار و انعکاس آن مقدور نخواهد بود و همکاری رابطین خبری می‌تواند در این امر به تحقق اهداف عالیه دانشگاه کمک شایانی بنماید.
وی اظهار کرد: سرفصل اصلی کار همکاران در روابط عمومی این است فعالیت‌ها و اخبار واحد‌های تابعه را به موقع و بصورت کامل انعکاس بدهند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود:جامعه باید از اقدامات و عملکرد و خدمات دانشگاه، بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی درمانی و اورژانس ۱۱۵ با خبر بوده و این موضوع لازمه اش ارتباط تنگاتنگ بین عوامل داخلی است که باید با برنامه ریزی دقیق و اعلام آن‌ها به مخاطبین حوزه بهداشت و درمان پیش برویم.
محمد زمانی تصریح کرد:ما به جهت تنوع فعالیت‌ها و خدمات خاص و متمایز باید بیشتر تلاش کنیم تا این خدمات را به مردم بشناسانیم و اعتماد آن‌ها را به حوزه بهداشت و درمان جلب نماییم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیان کرد:رابطین خبری روابط عمومی علاوه بر علاقه داشتن و فعال بودن باید خلاقیت و نوآوری در تهیه اخبار و انعکاس داشته باشند ویکی از معیار‌های اصلی ارزیابی رابطین تهیه، گرد آوری و ارسال اخبار بویژه اخبار کیفی از حوزه‌های دانشگاه است.
محمد زمانی با تاکید به برقراری ارتباط صحیح و روان و منطقی بین صف و ستاد که وظیفه اصلی رابطین است گفت:جسارت و جدیت در کار –کسب تخصص لازم - روابط عمومی بالایی –شناخت کامل از رخداد‌ها و نتایج اطراف خود و خلاقیت و نوع آوری را سرلوحه کار خود قرار بدهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها