اهدا ۶۰ دستگاه یخچال به مددجویان کمیته امداد عسلویه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه از اهداء ۶۰ دستگاه یخچال خانگی به مددجویان نیازمند در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۰۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، یوسف اسیری رئیس کمیته امداد شهرستان عسلویه با بیان اینکه مددجویان مناطق محروم و کم برخوردار در اولویت خدمت‌رسانی این نهاد هستند گفت: تلاش می‌شود لوازم ضروری زندگی این نیازمندان تامین و اهداء شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از این لوازم ضرورری زندگی، یخچال می‌باشد گفت: در مرحله اول با شناسایی‌های صورت گرفته از سوی مددکاران ۶۰ دستگاه یخچال به این خانوار‌های نیازمند تحویل داده شد.
اسیری با بیان اینکه ۱۸۰ میلیون تومان هزینه تامین این تعداد یخچال شده است گفت: این هزینه از طریق کمک خیران و منابع مرکز به عنوان خدمات ویژه به مددجویان مناطق محروم و مرزی، تامین شده بود.
رئیس کمیته امداد شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: طی دو ماه آینده مرحله دوم شناسایی‌ها انجام و لوازمات ضروری زندگی مددجویان نیازمند خریداری و میان آن‌ها توزیع می‌شود.
اسیری با اشاره به نیاز اساسی مددجویان به وسایل گرمایشی و سرمایشی در فصول مختلف سال خواستار مشارکت بیش از پیش خیران و نیکوکاران به ویژه شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی برای تامین لوازم مورد نیاز مددجویان این شهرستان شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار