تیم تولید محتوای بسیج زرند

در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای استان کرمان رتبه برتر استان شد

تیم تولید محتوای بسیج شهرستان زرند در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان کرمان حضور ودر بخش نرم افزار اندروید و پلتفرم به مرحله کشوری این دوره از مسابقات را یافت .
کد خبر: ۹۲۱۰۹۴۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
تیم تولید محتوای بسیج زرند

در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای استان کرمان رتبه برتر استان شد

تیم تولید محتوای بسیج شهرستان زرند در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان کرمان حضور یافت وبه مرحله کشوری این دوره از مسابقات را یافت.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان کرمان از روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه تا ۴ بهمن ماه درتالار سرور شهر کرمان برگزار شد.

محسن حقیقی سرپرست این تیم گفت::این رویداد تخصصی همراه با تولید بازی‌های ویژه تلفن همراه با موضوع «شهدای مقاومت و ملت مقاومت» و در بخش پویانمایی با موضوع کلید واژه «باید قوی باشیم» و نرم افزار ویژه تلفن همراه تحت عنوان «رونق تولید و اقتصاد مقاومتی» می‌باشد که تیم اسپرلوس زرند در این رویداد در بخش تولید محتوای نرم افزار اندروید و پلتفرم موفق به کسب مقام اول در مسابقات استان کرمان شد.

وی گفت::قبل از حضور در این رویداد در حیطه تولید اپلیکیشن‌های موبایلی فعالیت داشته ایم، اما هدفمان از حضور در این رویداد این است تا خودمان را به چالش بکشانیم

محسن حقیقی در پاسخ به این که برپایی چنین رویداد‌هایی چه تاثیری می‌تواند بر جوانان داشته باشد، بیان کرد: این رویداد‌ها کمک می‌کند تا استعداد‌های جوانان شکوفا شود ضمن این که می‌توان با برگزاری چنین رویداد‌هایی توانمندی‌های نیرو‌های جوان کشور را نیز شناسایی کرد، و معتقد بود که برای از دست ندادن توانایی و پتانسیل جوانان در حوزه فضای مجازی بهتر است بعد از شناسایی تیم‌های با استعداد به آن‌ها بها داده و تیم‌ها به حال خود رها نشوندو برگزاری چنین رویداد‌هایی باعث می‌شود تا انگیزه کار کردن جوان بیشتر شود ضمن این که جوان را به این باور می‌رساند که با فکر کردن و اندیشیدن به نتیجه می‌رسد.

در حاشیه این رویداد از مسئول بسیج رسانه شهرستان زرند حمید رضا قنبر زهی با اهداء لوح وهدایایی تقدیر شد.
لازم به ذکر است سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان و دکتر زاهدی و دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولین از این رویداد بازدید کردند.
                                                               خبرنگار :حمیدرضا قنبرزهی 
ارسال نظرات