خدا ترسی؛ کلید محبوبیت حاج قاسم بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: حاج قاسم به وسیله کسب روح تقوا و خداترسی در زندگی به اکسیر محبوبیت دست پیدا کرده بود. وی به معنای واقعی کلمه خداترس بود.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۵۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز درمراسم گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی وهمراهانش که در حسینیه امام موسی بن جعفر (ع) روستای سنج برگزار شد اظهار داشت:سردار سلیمانی خدمات بسیاری به انقلاب اسلامی و مردم انجام داده است و به دلیل اخلاص، تقوا، ولایتمداری و مردم‌داری در قلب همه مردم جای داشت و فردی خدامحور و مخلص بود.   حاج قاسم سلیمانی روحیه فداکاری، ایثار و گذشت داشت و مجاهدی فداکار بود که قلبش مالامال از عشق و محبت به مؤمنان و مستضعفان بود. 

وی بیان کرد:شجاعت و بی باکی سردار سلیمانی در برابر قدرت‌ها و هوس بازان عالم یکی دیگر از علت‌های علاقه مردم به وی است. 

شخصیتی بود که در جایگاه بالای مدیریتی در مسائل نظامی کشور قرار گرفته بود سردار سلیمانی، انسانی از دنیا بریده و آخرت گرا بود. حضور پیوسته و مداوم او در میدان جهاد و شهادت حاکی از این است که وی از دنیا دل کنده بود و تعلقی به دنیا و آنچه در آن وجود دارد، نداشت و خود را برای حضور در محضر پروردگار از طریق شهادت آماده کرده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز افزود:کوچک‌ترین فکری برای بهره‌برداری خود و خانواده‌اش نداشت حاج قاسم چنین انسانی بوداو هرگز از موقعیت اجتماعی خود برای منفعت شخصی استفاده نکرد و زندگی ساده را بر اشرافی‌گری و رانت‌خواری ترجیح داد.

 حجت الاسلام لرستانی اظهار داشت:فردی ولایت‌پذیر و یک سرباز واقعی برای ولایت بودومجاهدی شجاع بود که در برابر مردم و به‌خصوص خانواده شهدا متواضع و فروتن بود وانسانی گروه‌گرا نبود. همه مردم را دوست می‌داشت وشخصیتی دین‌ورز، معنوی و اخلاق محوربود. 

وی تصریح کرد:حاج قاسم به وسیله کسب روح تقوا و خداترسی در زندگی به اکسیر محبوبیت دست پیدا کرده بود. وی به معنای واقعی کلمه خداترس بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات