خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
حجت السلام ربیعی در گردهمایی تبیین سیره تربیتی شهدا و فرماندهان:
استاد حوزه علمیه گفت: روحیه جهادی یعنی آنکه ما میتوانیم و این جزء اعتقادی ماست ،که پیروزی باجبهه حق است وباید بی وقفه وخستگی ناپذیر کار کرد و از همه ظرفیت ها به ویژه جوان ها استفاده کرد.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۸۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به خبرگزاری بسیج از نایین، حجت الاسلام ربیعی در گردهمایی تبیین سیره شهدا وفرماندهان از صدراسلام،دفاع مقدس ومدافعان حرم در ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: در قرآن تعابیری همچون انتم الاعلون و ثم استقاموا برای مسلمانان بکار برده شده است.

وی درادامه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند:روحیه جهادی یعنی آنکه ما میتوانیم و این جزء اعتقادی ماست ،که پیروزی باجبهه حق است وباید بی وقفه وخستگی ناپذیر کار کرد و از همه ظرفیت ها به ویژه جوان ها استفاده کرد.

 استاد حوزه علمیه گفت : سردارشهید رئیس علی دلواری سردار مبارزه باانگلیس ،سردارشهیدنادرمهدوی سردارمقابله باانگلیس وشهید قاسم سلیمانی شهید مقاومت وسردار مقابله با داعش بود.

وی در ادامه گفت:عزت وعظمت شهدا در این است که سر بزنگاه ها نکات اخلاقی واحکام را رعایت میکردند و مقام معظم رهبری هم درباره مالک میفرمایند: عظمت مالک به همان اخلاق اوست و سرداری است که به او بی احترامی می شود، می بخشد و برای اوطلب مغفرت می کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار