خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن در گفتگو با «بسیج»:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خروج آمریکا از منطقه، مرحله دیگری از انتقام سخت خواهد بود که به دست عراقی‌ها در حال رقم خوردن است.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۴۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

مرحله دیگری از انتقام سخت در عراق کلید خوردمهدی عیوضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: آمریکای جنایتکار وارد بازی تازه‌ای با ایران شده است و در این بازی در نظر داشت با وارد کردن ضربه‌ای سهمگین محور مقاومت را از صحنه نبرد حذف کند و اقدام به ترور ناجوانمردانه سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس، ابومهدی المهندس نایب رئیس الحشد الشعبی و شماری از همرزمانشان کرد اما غافل از اینکه این حرکت موجبات شکست و نابودی خودشان را فراهم خواهد کرد.

وی بیان کرد: آمریکا انتظار داشت از این داستان به سود خود بهره ببرد اما این موضوع را در برنامه خود لحاظ نکرده بود که مردم ایران با تمام کشورهایی که مورد هجوم قرار داده، تفاوت بزرگی دارند و آن غیرت ایرانی، شجاعت ایرانی و ولایتمداری آنها است که آنها را با دیگران متمایز کرده است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: ملت ایران در پاسخ به این حرکت بزدلانه آمریکا در ترور سردار دل‌ها به خیابان‌ها آمدند و تشییع باشکوهی از شهدای مقاومت انجام دادند و به فرموده مقام معظم رهبری سوخت موشک‌ها را فراهم کردند، موشک‌هایی که از غرب کشور شلیک شدند و بزرگ‌ترین پایگاه آمریکایی‌ها را در عراق مورد هدف قرار داده و سیلی محکمی بر صورت آمریکا زدند.

وی گفت: حرکتی که ایران انجام داد قوت قلبی برای دیگر کشورها از جمله عراق شد بنابراین پارلمان عراق با این نیرویی که به تازگی کسب کرده‌اند طرح اخراج نیروهای خارجی از عراق را تصویب کردند و دولت عراق نیز در تماس‌های مستمر با مقامات آمریکایی، بر ضرورت اجرای این طرح تاکید کرد.

عیوضی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خروج آمریکا از منطقه، مرحله دیگری از انتقام سخت خواهد بود که به دست عراقی‌ها در حال رقم خوردن است.

وی اضافه کرد: در این مرحله که از ساعات ابتدایی روز جمعه، ۵ بهمن آغاز شده، مردم عراق به خیابان‌ها آمدند و خواستار پایان دادن به 16 سال تجاوز و جنایت در کشورشان شدند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن گفت: این تظاهرات اولین حضور مردمی در چنین وسعتی برای محکوم کردن حضور نظامیان خارجی در عراق است و تظاهرات‌کنندگان عراقی با محکوم کردن اشغالگری نظامی آمریکا در این کشور، شعار «از کشور ما خارج شوید، قبل از اینکه اخراجتان کنیم» سر ‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: این پایان ماجرا نبوده و نیست و خون پاک شهیدان غلیان و جوششی را شروع کرده که تا نابودی کامل آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش اسرائیل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات