خبرهای داغ:
در 10 ماهه سال جاری

پرداخت بیش از 216میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاریها و فرمانداریهای استان

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از پرداخت بیش از 216میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاریها و فرمانداریهای استان در 10 ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۴۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید حوائج مدیرکل امور مالیاتی استان قزوینبا اعلام این مطلب تصریح کرد: در ده ماهه امسال از محل مشارکت مردم شریف استان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، بیش از 1515میلیارد ریال به حساب شهرداریها، بیش از 627 میلیارد ریال به حساب دهیاریها و بیش از 27میلیارد ریال جهت هزینه کرد در روستاهای فاقد دهیاری به صورت مستقیم واریز شده است و بخشی از اقدامات اجرایی و عمرانی که مردم عزیز ما در این مناطق مشاهده می کنند از محل این مشارکت است.

وی با اشاره به اینکه یک درصد از درآمد ارزش افزوده به بخش سلامت اختصاص می‌یابد، گفت: درآمد‌های حاصل از مالیات بر ارزش افزوده نقش موثری در تحول نظام سلامت به‌خصوص در مناطق محروم، روستاییان و عشایر ایفا می کند در همین راستا در ده ماهه امسال بالغ بر 899 میلیارد ریال به این بخش اختصاص یافته است که در ارتقای بخش بهداشت و سلامت استان موثرخواهد بود.

حوائج همچنین اظهار داشت: بر اساس ماده 109 قانون برنامه ششم توسعه، هر ماه بی27 صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش اختصاص می یابد، این رقم در استان قزوین در دهه ماه سال جاری بیش از 41 میلیارد ریال بوده است.

مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین افزود: تحقق درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت هر استان خواهد داشت، زمانی که مردم از هزینه کرد درآمدهای مالیاتی در شهر و روستای خود مطلع شوند تمایل بیشتری برای پرداخت مالیات و عوارض خواهند داشت .

 

1010/د20.ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها