خبرهای داغ:
بسیج گزارش میدهد:

کتاب سوزی یا خود سوزی؟

کتاب سوزی در فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی کاری مغموم و ضد ارزشی است
کد خبر: ۹۲۱۱۰۴۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

خبرگزاری بسیج قزوین: کتاب سوزی در فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی کاری مغموم و ضد ارزشی می باشد، هر ملتی بر اساس باور ها و سنت های خود آدابی برای زیستن دارد که در جامعه آن قوم نهادینه شده است، اسلام دین عقل و شرع است، هیچ چیزی را بدون عقل و تشرع نمی پذیرد و برای تمام آداب شرعی خود دلایل و برهان دارد.


مگر ما پیرو همان امام هشتم نیستیم که برای اثبات اسلام و نبوت در برابر تمام دانشمندان یهود، گبر، بودا، ایستاد با منطق علمی بر همگان غلبه کرد؟


اخیرا کتاب پزشکی هاریسون توسط یکی از روحانیون که مدعی درمان بیماری ها بر اساس احادیث است به داخل آتش انداخته می شود و نمایی زننده از یک روحانی در تقابل با علوم دیگر به نمایش گذاشته شد.

اسلام نجات بخش است، به زنان رهایی بخشید، به مردان راه زیستن آموخت، به ایرانیان بشارت داد که اگر علم در ثریا باشد مردانی از طایفه سلمان بدان دست خواهند یافت.سوزاندن کتاب پزشکی به منزله شکست علوم نقلیه در برابر سایرین است.

نه حوزه علمیه، نه نهادهای اسلامی و نه سایر معتقدین هیچ اعتقادی به سوزاندن کتاب ها ندارند. اسلام دین آسمانی بوده که برای شکست دشمنانش ابتدا از قلب ها وارد شد و کسانی که گوش وچشم برای دریافت حق نداشتند و اقدام به تعرض کردند در برابر شمشیر سر فرود آوردند.


هیچ علمی در دنیا مطلق نیست بلکه دامنه آن وسیع تر می شود. در اسلام سیره زندگی و آداب زیستن را می توان در روایات معتبر، احادیث و کتاب آسمانی وحی یافت! در اسلام خوردن شراب منع شده است علم امروز ثابت کرده است که سیروز کبدی، بیماریهای عقلی و کبدی از اثرات مصرف الکل است، اخیرا در آلمان رو به ذبح حلال (اسلامی) آوردند.

طب اسلامی خصوصا به معنای دادن نسخه ساختگی نیست بلکه هر طبی که بتواند جامعه مسلمین را ایمن نگه دارد اسلامی است.


سوزاندن کتاب در حقیقت به معنای موبدانی که هر عاملی را در جهت دنیای مقدس نمای خویش نابود کنند. از طرف علما، مسلمانان واقعی محکوم است.

1002گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها