خبرهای داغ:

اولین نشست ستاد جشنواره مدرسه ای خیرین مدرسه ساز شاهرود+ تصاویر

اولین نشست ستاد جشنواره مدرسه ای خیرین مدرسه ساز شاهرود، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۴۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین نشست ستاد جشنواره مدرسه‌ای خیرین مدرسه ساز شاهرود با حضور مدیران مدارس خیرساز، شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، نماینده انجمن خیرین مدرسه ساز و مسئول برگزاری این جشنواره در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.
دبیر ستاد جشنواره مدرسه‌ای مدرسهخیرین جشنواره مدرسه ساز شهرستان شاهرود در این جلسه با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز که با هدف تجلیل و قدردانی از خیرین مدرسه ساز، مدرسه یار (انجمن‌های اولیاء و مربیان) و مدرسه دار (احداث کنندگان ساختمان مدارس غیر دولتی) شاهرود تا پایان اسفند ماه ۹۸ اجرا خواهد شد، از برگزاری باشکوه و وزین جشنواره در سال قبل و زحمات مدیران محترم این مدارس تشکر کرد و دستورالعمل برگزاری این جشنواره در تمامی مدارس خیّری شاهرود؛ که مجموعا ۳۲ مدرسه و مراکزی، چون پژوهش سرا و اردوگاه شهید رجایی را شامل خواهد شد؛ را تشریح کرد.
عصمت السادات سیف از ارزشیابی و ارزیابی عملکرد مدارس مجری این جشنواره از سوی اداره کل نوسازی استان خبر داده و از مدیران مدارس مذکور خواست، ستاد مدرسه‌ای این جشنواره را در مدرسه فعال نمایند و برنامه ریزی‌های لازم را برای شناسایی خیرین و یا واقفین/ دعوت از خیّر، خانواده یا بازماندگان، اجرای برنامه‌های دانش آموز محور، چون دکلمه، سرود و نصب یادمان، عکس، تابلو، تابلو، بروشور، روزنامه دیواری، انشاء نویسی، دلنوشته دانش آموزی و اهداء تندیس یا تقدیر نامه و تهیه کلیپ و عکس مراسم و ارسال آن به دبیر ستاد جشنواره را انجام دهند.
دبیر ستاد خیرین مدرسه ساز شاهرود تأکید کرد: هدف این جشنواره تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز و گسترش فرهنگی نیکوکاری است و آشنایی دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها با خیّرین مدرسه است و برای پوشش خبری این مراسم اقدام لازم شود.
سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تشکر از زحمات سال گذشته مدیران و همکاران مجری جشنواره خیرین مدرسه ساز در سال گذشته؛ حضور پررنگ خیرین مدرسه ساز در شاهرود را مدیون تعامل و ارتباط مؤثر آموزش و پرورش با خیرین دانسته و اعلام کرد: امسال ۲۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی یا اهدای ملک از سوی خیرین به آموزش و پرورش کمک شده است.
وی تأکید کرد: از واقفین زمین مدرسه یا بازماندگان خانواده‌ها در این مراسم دعوت گردد و یادمانی (تابلوی کوچکی از اسم یا عکس خیر در سالن مدرسه) نیز در مدرسه تهیه شود. امیدوارم با این کار، آموزش مفهوم قدرشناسی اتفاق بیافتدو مدیران در هر فرصتی و بهانه‌ای (جشن تولد، سال نو و...) به دیدار خانواده‌های خیّر مدرسه ساز بروند و یا با ارتباطی تلفنی و شفاهی، جویای احوال او باشید.
موسوی به بحث انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: مشارکت همگانی امری تأکید شده است و مدیرن مدارس ضمن ممانعت از سؤ استفاده افراد غیر موجه برای ورود به مدارس، بادعوت از سخنرانان عادل، منصف و خوش صحبت به ویژه برای دانش آموزان رأی اولی و خانواده‌های دانش آموزان؛ به استقبال انتخابات بروند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها