مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

امروز ایران رهبر محور مقاومت در برابر استکبار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و جهانی در مقابل استکبار جهانی از کشور‌های مظلوم حمایت و به عنوان رهبر محور مقاومت تمامی نقشه‌های شوم استکبار را علیه ملت آزاده ایران خنثی کرده و به سمت شکست سوق داده است.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۹۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کاملی فر در همایش نخبگان بسیجی شمالغرب کشور در  جلفا، با اشاره به این که رمز پایداری انقلاب، ولایتمداری، و حماسه عاشوراست، اظهارداشت: در این دوران، انقلاب اسلامی با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب، ملت ایران شاهد به ثمر نشستن خون شهیدان این انقلاب است و عزت و اقتدار نظام اسلامی نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح جهان به صدا درآمده است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و جهانی در مقابل استکبار جهانی از کشور‌های مظلوم حمایت و به عنوان رهبر محور مقاومت تمامی نقشه‌های شوم استکبار را علیه ملت آزاده ایران خنثی کرده و به سمت شکست سوق داده است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به دسیسه‌های استکبار جهانی، ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم را از توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: پیروی از ولایت فقیه، حفظ نظام اسلامی، بصیرت و حضور مردم در صحنه و پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب، وحدت و همبستگی مردم، ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا  تکیه به توانمندی‌های داخلی را راه برون رفت از مشکلات دانست.

حجت الاسلام کاملی فر گفت: امروز مسئولان نظام باید در راستای حل مشکلات کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی و برطرف ساختن مشکلات اقتصادی با رویکرد ایستادگی در برابر تحریم‌ها به توانمندی‌های داخلی تکیه و با بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه و بسیجی که امروز سرآمد جوانان جهان در تمامی ابعاد علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند مشکلات کشور را برطرف کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار