جلسه حمایت از خدمات پر افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی پاسداران حریم ولایت در کوهبنان برگزار شد

حجه الاسلام حسینی مقدم خاطر نشان کرد:نبوت ، امامت و عمارها حق هستند عمارها کسانی هستند که همواره حول محور ولایت و رهبری حرکت می کنند در حقیقت‌ حول محور حق، مولای متقیان می چرخند.
کد خبر: ۹۲۱۱۲۰۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ جلسه حمایت از خدمات یک چهله پر افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی پاسداران حریم ولایت خصوصا سردار رشید اسلام امیرعلی حاجی زاده و بزرگداشت سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، دبیر ستاد دهه فجر،جمعی از مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با سخنرانی حجت الاسلام حسینی مقدم در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار به همت واحد فرهنگی مسجد جامع و جوانان انقلابی شهرستان برگزار شد.  

در این مراسم‌ حجت الاسلام محمد علی حسینی مقدم گفت: حق ثبوت و واقعیت دارد و در جهان صادق است اولین حق ثابت خداوند است در حالی که قران کریم دومین حق است .

وی خاطر نشان کرد:نبوت ، امامت و عمارها حق هستند عمارها کسانی هستند که همواره حول محور ولایت و رهبری حرکت می کنند در حقیقت‌ حول محور حق، مولای متقیان می چرخند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: گروهی هدایت به حق می کنند و همواره درکنار ولایت و رهبری هستند لذا از اقتدار و عظمت ایران اسلامی حمایت و دفاع می کنند اما در مقابل گروه دیگری قرار دارند که به اجانب فکر می کنند.

وی تصریح نمود: اقدامات گروه دوم در زمان شهادت سردار دلها کم رنگ بود اما به بهانه ی کشته شدگان هواپیما شمع روشن می کنند.

حجت الاسلام حسینی مقدم ادامه داد: دشمنان در صدد بودند سردار حاجی زاده که از نخبگان محبوب کشوری است را هدف قرار دهند و ایشان را از نظرشخصیتی ترورکنند که به لطف خدا موفق نشدند.

وی تاکید کرد: نمونه سردار حاجی زاده یهدی الی الحق هستند که برای حفظ امنیت خطای انسانی را بیان  و با شهامت مسئولیت را به گردن می گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت : سردار حاجی زاده رزمنده ای دلاور و جان بر کف است که‌ همواره حول محور حق و ولایت حرکت‌می کند در حالی که انقلاب ، اصل نظام و امام ما حق هستند گرچه مشکلاتی هم وجود دارد اما نظام اسلامی با شهادت سردار دلها بیمه شد .

وی خاطر نشان کرد: باید بر دست سردار حاجی زاده و کسانی که امنیت کشور را رقم می زنند بوسه بزنیم  لذا ما حمایت خود را از نیروهای مخلص سپاه پاسداران اعلام می داریم و با جان و دل درکنار آنان هستیم و برایشان آرزوی صحت ، سلامتی ، سربلندی و‌پیروزی داریم .

ارسال نظرات