حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

شهید سلیمانی دل به دشمن نبست

امام جمعه شهرکرد در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای صنعت چهارمحال و بختیاری، گفت: شهید سلیمانی همه چیز را در خدا دید و دل به دشمنان نبست.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۶۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ هم زمان با ایام فاطمیه؛ مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای سانحه هوایی، شهدای مدافع حرم و شهدای صنعت برق استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سردار شهید سلیمانی برای کشور مهم و تعیین کننده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، الگوگیری از سیره شهدا و درس آموزی از مکتب شهیدان و اخلاص و از خودگذشتگی آنان را مورد تأکید قرار داد و افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک انقلابی ناب بود.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار همه چیز را در خدا دید و دل به دشمنان نبست و هیچ هراسی از دشمن نداشت.

امام جمعه شهرکرد، بر نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و به خصوص برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: برگزاری این محفل‌ها سراسر نور و معنویت است.

وی به حساسیت این برهه از زمان انقلاب و اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت:  با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات، راه ما طولانی و وظیفه افراد جامعه سنگین است.

این مراسم معنوی عصر یکشنبه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ، شرکت نیروی برق و بسیج ادارات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و برنامه های؛ سخنرانی، پخش کلیپ و نماهنگ و مداحی به پاس گرامیداشت 13 شهید مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری، شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، دو شهید صنعت برق استان و بزرگداشت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد برگزار  شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار