نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران:

خطبه حضرت فاطمه (س) پرده از چهره نفاق برداشت/ حیات اسلام مدیون صبر و استقامت حضرت زهرا (س) است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا از بارزترین خصوصیت حضرت فاطمه زهرا(س) را جهاد و شجاعت آن حضرت دانست و تصریح کرد:خطبه حضرت فاطمه (س) پرده از چهره نفاق برداشت.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۶۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین یدالله غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و همزمانی این ایام با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی  و همرزمانش، گفت:  مهم‌ترین رزق و روزی که خدا در دنیا نصیب ما کرده روزی محبت حضرت فاطمه (س) و فرزندانش است و باید از خدا بخواهیم که عشق و  اردات ما به خاندان اهل بیت (ع) را بیشتر کند.

حجت الاسلام غلامی در ادامه به ابعاد شخصیتی و ویژگی‌ها بارز حضرت صدیقه طاهره (س)  پرداخت و افزود: یکی از خصوصیت‌های مهم حضرت زهرا (س) عبادت حضرت بود؛ که حضرت در طول عمر کوتاهشان به نقل از مورخان عابدترین فرد در امت پیامبر (ص) شناخته می‌شدند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا از بارزترین خصوصیت حضرت فاطمه زهرا (س) را جهاد و شجاعت آن حضرت دانست و تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) در دفاع از  ولایت، بعثت، شریعت و امامت مثال زدنی است؛ لذا وقتی از حضرت زهر (س) می‌پرسند بهترین چیز برای یک زن چیست   ایشان می‌فرمایند که مرد نامحرم ،زن را نبیند و زن هم  مردم نامحرم را نبیند. اما وقتی پای پاسداری از  ولایت می رسد حضرت فاطمه (س) در پشت پرده مسجد با برای مردم مهاجر و انصار خطبه میخوانند و پرده از چهره نفاق بر میدارند.

به گفته حجت الاسلام غلامی ساده زیستی، کمک به نیازمندان و دوری از تجمل گرایی و اشرافی گری از خصوصیات بارز دیگر حضرت زهرا (س) بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) با صبر و پایداری برسر اصول و مبنای اسلام ایستاد، یادآور شد:حیات اسلام مدیون استقامت حضرت زهرا (س) است.

انتهای پیام. /
ارسال نظرات
پر بیننده ها