خبرهای داغ:

دشمن به دنبال از بین بردن ایمان جوانان است؛ سبک زندگی حضرت زهرا (س) مورد توجه قرار گیرد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن قصد دارد با گرفتن ایمان جوانان گوی طلائیش را به میدان آورد و باید سعی کنیم در حفظ ایمان کوشا باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۶۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ،به نقل از روابط عمومی لشکر14امام حسین (علیه السلام) به مناسبت شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) وهمچنین زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا مراسم ویژه ای در لشکر14امام حسین (علیه السلام) برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام محمودی  به سیره تربیتی حضرت زهرا (سلام الله علیها)پرداخت وگفت: پدر و مادر موفق، باید مثل حضرت زهرا (سلام الله علیها) دو ویژگی داشته باشند که آگاهی از آهنگ رشد فرزند که قبل از ازدواج شروع می شود و توانمندی تربیتی این 2 ویژگی است.

وی در ادامه به مسائل تربیتی مربوط  خانه اهل بیت (علیه السلام) پرداخت وافزود:پیامبر را ببینید به دونورچشمانش یعنی امام حسن (علیه السلام) وامام حسین (علیه السلام) در خردسالی سواری میدهدو با آنها بازی میکند،چه اشکالی دارد ما هم از پیامبر رحمت این موضوعات هرچند کوچک اما بسیار بزرگ واموزنده را یاد بگیریم و درخانه باکودکانمان بازی کنیم.

این استاد حوزه ودانشگاه به دوموردآگاهی وتوانمندی اشاره وتصرح کرد:درآگاهی و توانمندی به علاوه سبک تربیت به سه روش غلط به تربیت فرزندان میپردازیم که خارج از قواعد عرفی و نظام سیستم تربیتی کودکان است. نخست اعمال کردن همراه با تحمیل یعنی سالار بودن،اجبار کردن،زور کردن فرزند همه اینها استعدادها را به ویژه تا سه سالگی میکشد در نتیجه بچه ها افسرده وپرخاشگربارمی آیند. بجای اعمال کردن به سمت ایجاد کردن رو آوردند بصورت مستقیم و غیر مستقیم و در روش غیرمستقیم فرزند دیگر حس اسارت ندارد اما باعث میشود فرد منفعل بشود.

این سخنران خاطر نشان کرد:دشمن قصد دارد با گرفتن ایمان جوانان گوی طلائیش را به میدان آورد و باید سعی کنیم در حفظ ایمان کوشا باشیم.

لازم به ذکر است مراسم ویژه شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت شهدای لشکر14 امام حسین (علیه السلام) وهمچنین شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط رزمندگان این یگان به مدت 4 روز در ستاد این لشکر درحال برگزاری است.

دشمن به دنبال از بین بردن ایمان جوانان است؛ سبک زندگی حضرت زهرا (س) مورد توجه قرار گیرد

ارسال نظرات