خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از تاسیس دارالقرآن شهید سلیمانی در دهه فجر در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر 600 مبلغ از قم و مشهد به مناطق مرزی و اهل سنت استان اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۷۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حجت الاسلام محمدعلی سلم آبادی معاون فرهنگی و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: باید شکرگزار انقلاب اسلامی باشیم چرا که همین حرکت های بزرگ انقلاب را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه در مقابل انقلاب اسلامی گروه های زیادی همچون اجزاب و توده های سلطنتی ایستادند، گفت: اما انقلاب ما سرعت زیادی دارد و امروز می بینیم که هر فرد در برابر ماشین انقلاب بایستد اثری از او نیست چون انقلاب اسلامی با سرعت زیاد رو به جلو در حرکت است و بنزین آن هم خون پاک ترین جوانان این مملکت است.

 معاون فرهنگی و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: راننده و سکان ماشین انقلاب اسلامی امام راحل بود که پیام ایشان همه را منسجم کرد و امروز نیز رهنمودهای رهبری و خون شهدا انقلاب حفظ کرد است.

  حجت الاسلام سلم آبادی گفت: اگر امروز جهان اسلام  و مردم سوریه، یمن،عراق و ملتهای آزاده و مظلوم جهان از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ناراحت و گریاان است به واسطه رشادت ها و از خود گذشتگی ایشان است که لشکرهای بسیجی را آماده کرد لذا امروز تمام مردم خود را سلیمانی می دانند.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون پاک ترین انسانها استمرار داشته است، عنوان کرد: دلیل دشمنی و درگیری استکبار و قدرت های زورگو جهان با کشورهوش، بصیرت و انقلابی بودن ملت ایران است که مردم با حضور خود  درپیروزی انقلاب، دفاع مقدس و برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی نشان دادند.

 حجت الاسلام سلم آبادی با اشاره به مصادف شده ایام دهه فجر امسال با ایام فاطمیه، تصریح کرد: تمام برنامه ها این ایام باید با نام حضرت زهرا (س) برگزار شود چرا که ولایت با نام ایشان مطرح می شود و ایشان الگو سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا هستند.

  وی اظهار داشت: برگزاری زنگ فاطمی در 100 دبیرستان دخترانه استان به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، تببین برنامه ها و دستاوردهای انقلاب با سخنرانی روحانیون و افرادی که سال 56 و 57 را درک کردند، برگزاری 130 گفتمان دینی،  دعوت و اعزام 600 مبلغ از قم و مشهد به مناطق مرزی و اهل سنت و تشیع استان، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا از جمله برنامه های دنبال شده در دهه فجر است.

  حجت الاسلام سلم آبادی از تاسیس دارالقرآن شهید سلیمانی در شهرستان فردوی در دهه فجر خبر داد و افزود: برپایی ایستگاه صلواتی به مناسب ایام فاطمیه و دهه فجر، برگزاری برنامه های فرهنگی با نوحه خوانی مداح کشوری رضا نریمانی و میثم مطیعی در روز 22 بهمن و اربعین سردار سلیمانی از دیگر برنامه های کارگروه مذهبی و فرهنگی در این ایام است.

وی با اشاره به برگزاری همایش بانوان انقلابی در ایام دهه فجر در کل استان، ادامه داد: برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی و محافل قرآنی به یاد شهداو اهداء یک میلیون ختم قرآن به روح شهدا به خصوص سردار سلیمانی، برگزاری گفتمان دینی در خوابگاه دانشجویان و برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس دخترانه و پسرانه  از دیگر برنامه های کارگروه فرهنگی  استان در بزرگداشت ایام دهه فجر است.

 انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها