خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه آذربایجان شرقی گفت: مبنای بیانییه گام دوم بر جوان گرایی و انتقال روحیه و تفکر انقلابی به نسل جوان و همچنین داشتن مودت و محبت اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۹۲۱۱۴۳۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در نشست بصیرت دینی و انقلابی کارکنان سپاه آذرشهر، با اشاره به به بیانییه گام دوم انقلاب، بیان کرد: مبنای بیانییه تاکید بر جوان گرایی و انتقال روحیه و تفکر انقلابی به نسل جوان و همچنین داشتن مودت و محبت اهل بیت (ع) است.

وی افزود: اخلاق و معنویت و دوستداری حقیقی اهل بیت(ع) سلاحی است بسیار قدرتمند که دشمنان نظام از آن واهمه دارند و در کنار این سلاح معنوی اگر ما روحیه جهاد و ما می توانیم را به صورت عملی پیش ببریم قادر به مقابله با استکبار جهانی که نمونه عینی آن موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق بود.

حجت الاسلام فیضی زاده در ادامه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، در کنار بحث نقش کارکنان در پیشگامی و پیش برندگی نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضوع  فاطمه شناسی اشاره و اضافه کرد: علت نام گذاری حضرت زهرا(س) به فاطمه عدم شناخت صحیح این بزرگوار در زمان خویش بود و تنها صراط مستقیمی که انسان را به پیغمبر شناسی و علی شناسی و ولی شناسی هدایت می کند خانم صدیقه طاهره(س) است.

وی ادامه داد: بعد از رحلت پیغمبر اسلام هرچند که آن حضرت در غدیر خم حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرده و از تمام حاضرین در آن مکان بیعت گرفته بود ولی عده ای خواص بی بصیرت در پی موروثی و سلطنتی کردن ولایت برآمدند و در سقیفه بنی ساعده بر ولایت حضرت علی(ع) که از سوی خدا و پیامبرش نصب شده بود طمع ورزیده و غصب کردند و مجبور به خانه نشینی آن حضرت کردند.

حجت الاسلام فیضی زاده اضهار کرد: انقلاب حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبر در جهت نگه داشتن ولایت علی(س) بسیار دشمن شکن و چشمگیر بود تا جایی که این بانوی اطهر با لباس سیاه بر در خانه تک تک مهاجرین وانصار می رفتند و آن ها را به اشتباه بزرگ خودشان آگاه می کرد و ماجرای غدیر خم را به یادشان می انداخت که متاسفانه این خواص بی بصیرت می گفتند ما بیعت کردیم و در بین ما بیعت شکستن رسم نیست و ایشان تاکید می کردند آیا شما در روز غدیر با امام و جانشین پیغمبر بیعت نکردید و با این رسوایی خواص ، عوام را نسبت به ولی و امام حقیقی آگاه می کردند.

وی با اشاره به داشتن شدت حب و مودت حضرت زهرا(س) در دل هر مسلمانی به ویژه سپاهیان و سربازان ولایت، گفت: مرز امید و نامیدی داشتن محبت فاطمی است وقتی که نامش را می شنوید باید دلتان در اثر آن همه مصایبی که بر سر آن حضرت در مسیر ولایت بر سرشان آمد بشکند و این شکستن نشانه امید است.

ارسال نظرات