معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: جنبش و محور مقاومت اسلامی از پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور نشات گرفته است و در پایگاه‌های بسیج شاهد بهم تنیده شدن روح جهادی، انقلابی و اسلامی هستیم
کد خبر: ۹۲۱۱۵۲۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار  سیاسی خبرگزاری بسیج، سردارمحمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختتامیه نخستین دوره جشنواره سراسری اسوه با اشاره به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت این شهید بزرگوار، موج تازه ای از حیات را در انقلاب اسلامی و حوزه مقاومت اسلامی جاری کرد و مبارزات آزادی طلبی و تقابل با استکبارجهانی را ارتقا داد.

وی ادامه داد: ما در گذشته رویایی مستقیم با عامل و دست نشاندگان امریکا داشتیم و سالها با رژیم بعث عراق، منافقین، تکفیری‌ها و گروهک‌های تروریستی داعش، رژیم صهیونیستی و... جنگیدیم اما بعد از ترور حاج قاسم سلیمانی، آمریکا لوله تفنگ را روی شقیقه اش گذاشت و مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی روح تازه ای گرفتند تا باعث تضعیف بیش از پیش مواضع امریکا در سطح منطقه شوند.

سردار نقدی تاکید کرد: در حال حاضر حرکت انقلاب اسلامی و محور مقاومت به مدار بالا صعود کرد و این مقدمه ای برای فروپاشی رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی و آمریکاست و این در حالی است که امریکا بعد از جنگ جهانی دوم، رسما مدعی شد که رهبرجهان است اما بعد از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست پایگاه نظامی امریکا در عراق را شخم بزند و این در حالی است که قبل از آن تهدید کرده بودند که اگر مواضع امریکا مورد حملات موشکی ایران قرار بگیرد، قطعا به ما پاسخ خواهند داد اما بعد از ساعت ها تاخیر، موضع صلح طلبانه اتخاذ کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنبش و محور مقاومت اسلامی از پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور نشات گرفته و آغاز شده است و در پایگاه های بسیج شاهد بهم تنیده شدن روح جهادی، انقلابی و اسلامی هستیم و همین روحیه باعث شده است که دشمنان انقلاب اسلامی نتوانند نگاه چپ به خاک کشورمان داشته باشند.

سردار نقدی با بیان اینکه هر ملتی که تصمیم بر مقابله با طاغوت گرفت، بدون تردید پیروز بوده است، اظهار داشت: ارتش رژیم جعلی صهیونیستی که توانست ارتش کشورهای عربی را شکست دهد، نتوانست در مقابل ارتش 4هزار نفره لبنان پیروز شود و تن به عقب نشینی داد و در غزه هم شاهد شکست های پی در پی رژیم منحوس صهیونیستی بوده ایم.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور نقش ارزنده ای در امنیت کشورمان ایفا نموده اند و امروز می بینیم که به موازات اهداف پایگاه‌های بسیج، محور مقاومت در سطح منطقه تشکیل شده است و از رسیدن امریکا به اهدافش در منطقه ممانعت می کند و یقینا رمز پیروزی ما، ایستادگی و مقاومت است و تسلیم شدن، باعث خفت می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز باید بیش از پیش در جهت ترویج فرهنگ بسیجی در سطح جامع قدم های بلندی برداریم و یقینا پایگاه های بسیج ما توانایی اداره جامعه را دارند چرا که در این پایگاه های بسیج شاهد تربیت نیروهای انقلابی هستیم.

سردار نقدی گفت: دشمن از طریق ترویج فساد و فحشا، در تلاش برای تضعیف انقلاب اسلامی در کشورمان است و برای تحقق بخشی این موضوع، بودجه های زیادی هزینه کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پایگاه های بسیج همیشه مبتکر بودند و در مدیریت پایگاه بسیج، خلاقیت و جوشش و نو آوری را با دست های خالی انجام داده اند و شایسته است که این روحیه و معرفت در سطح کشور فراگیر شود.

ارسال نظرات