خبرهای داغ:

مشکل مختلط بودن سرویس های بهداشتی مدارس روستای آکوجان برطرف شد

رجبی گفت: یکی از مشکلات عمده مدارس روستای آکوجان، سرویس بهداشتی مشترک دانش آموزان و همچنین آبخوری مدارس بود که با مشارکت مالی چهار جانبه قرارگاه پیشرفت و آبادانی،آموزش و پرورش و مدرسه،دهیاری و اهالی روستا تصمیم به ساخت سرویس بهداشتی و آبخوری برای یک مدرسه و همچنین بازسازی و تعمیر سایر سرویس بهداشتی ها و آبخوری مدرسه دیگر برنامه ریزی گردید.
کد خبر: ۹۲۱۱۶۳۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین: جلسه شورای تعلیم و تربیت روستای آکوجان با حضور مدیران کارگروه های تعلیم و تربیت،فرهنگی،اشتغال،مسئول دهستان،مسئولین آموزش و پرورش الموت غربی،شورا،دهیار،انجمن اولیا،مدیران،معلمان مدارس و جمعی از اهالی تاثیرگزار در حوزه تربیتی روستای آکوجان برگزار شد.

جواد رجبی مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین گفت: در این جلسه بصورت میدانی، مشکلات عمرانی مدارس از جمله سرویس های بهداشتی مختلط و آبخوری مدارس، توسط اعضای شورا بازدید و برای رفع آن تصمیم گیری شد.

یکی از مشکلات عمده مدارس روستای آکوجان، سرویس بهداشتی مشترک دانش آموزان و همچنین آبخوری مدارس بود که با مشارکت مالی چهار جانبه قرارگاه پیشرفت و آبادانی،آموزش و پرورش و مدرسه،دهیاری و اهالی روستا تصمیم به ساخت سرویس بهداشتی و آبخوری برای یک مدرسه و همچنین بازسازی و تعمیر سایر سرویس بهداشتی ها و آبخوری مدرسه دیگر برنامه ریزی گردید.

آکوجان دارای دو مدرسه ابتدایی و متوسطه اول می باشد که در این دو مدرسه ۵۷ دانش آموز ابتدایی و متوسطه اول دختر و پسر مشغول به تحصیل می باشند. روستای آکوجان یکی از پرجمعیت ترین روستاهای الموت غربی می باشد.

وی در ادامه افزود: از دیگر مصوبات این جلسه، رنگ آمیزی،فضاسازی مدارس با مشارکت قرارگاه و مدرسه و برگزاری اردوهای علمی،کلاس های مشاوره فردی و تحصیلی،کلاس های تقویتی و کنکوری و دوره های آشنایی با فضای مجازی برای دانش آموزان و همچنین برگزاری دوره های آموزشی مشاوره،کارگاه های تربیت فرزند و انتخاب همسر برای اولیای دانش آموزان و جوانان روستا بود.

ایشان در پایان بیان کرد: جهت رفع مشکلات تربیتی،آموزشی و عمرانی مدارس، این جلسات بصورت منظم در هر ماه در روستای آکوجان با حضور اعضاءشورا جهت تصمیم گیری و برنامه ریزی در خصوص رفع مشکلات، برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها