در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود:
با شروع جنگ تحمیلی، شهید خلبان غفور جدی به صورت داوطلب وارد نیروی هوایی می‌شود و در مدت 4- 5 روز ابتدایی جنگ 80 پرواز عملیاتی انجام می‌دهد و سرانجام در ...
کد خبر: ۹۲۱۱۶۷۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم بزرگداشت شهید شهید سرلشکر خلبان غفور جدی امروز در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

بزرگداشت شهید خلبان غفور جدی برگزار می شود

 

 مراسم بزرگداشت شهید سرلشکر خلبان غفور جدی از شهدای تیز پرواز نیروی هوایی ارتش با حضور همرزمان و خانواده این شهید گرانقدر امروز  سه شنبه 98/11/8 ساعت 15 الی 17 در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، کتاب «جای من بخوان!» برگرفته از زندگی شهید خلبان غفور جدی که توسط آذر ایرانی و سروناز فرقانی نگاشته و از سوی انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منتشر شده است، در این مراسم رونمایی می شود.

شهید سرلشکر خلبان غفور جدي اردبيلي در سال ۱۳۲۴ در شهر اردبیل دیده به جهان گشود، وی دوران کودکی و تحصیل خود را در اردبیل به پایان برد و برای ادامه تحصیل به دانشکده نیروی هوایی تهران وارد شد و شروع به تحصیل و در سال 1350 موفق به اخذ گواهینامه خلبانی شد.

با شروع جنگ تحمیلی، شهید خلبان غفور جدی به صورت داوطلب وارد نیروی هوایی می‌شود و در مدت 4- 5 روز ابتدایی جنگ 80 پرواز عملیاتی انجام می‌دهد و سرانجام در هفدهم آبان ماه 1359 آسمانی می‌شود و پروازی نو را در ملکوت آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، تندیس شهید خلبان غفور جدی اردبیلی در ورودی شهر اردبیل و در میدان بعثت طراحی و نصب شده تا هیچگاه فراموش نکنیم که جدی‌ها برای آسایش و آرامش ملت و برای حراست از کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی رفتند و آسمانی شدند

ارسال نظرات