خبرهای داغ:
مدیر کل دفتر امورشهری و شوراها :

برنامه راهبردی شوراهای اسلامی در سال آتی صرفه جویی و تکمیل پروژه های نیمه تمام

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها اعلام کرد: برنامه راهبردی شوراها ی اسلامی شهرها و شهرداران در سال 99 قانون مداری ،صرفه جویی در هزینه ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام باشد.
کد خبر: ۹۲۱۱۶۹۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صالحی در جلسه با اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری محمود آباد نمونه بیان کرد: برنامه شوراها ی اسلامی شهر و شهرداران استان در سال 99 قانون مداری ،صرفه جویی هزینه ها در تمامی حوزه ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام خصوصا در حوزه عمرانی،پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و افزایش فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی باشد .
در این جلسه پس از ارائه گزارش وضعیت شهرداری توسط شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و بیان مشکلات حوزه مدیریت شهری محمود آباد نمونه ،صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها بیان کرد: در شهر محمود آباد انسجام و وحدت لازم بین مسئولین مدیریت شهری خصوصا اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری جهت خدمت به مردم و شهروندان وجود دارد.صالحی تصریح کرد:اتحاد و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار باعث حرکت مجموعه مدیریت شهری در مسیر خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شده است .وی در ادامه ضمن بیان وضعیت موجود در شهرداریهای استان افزود: شهر محمود آباد با توجه به پتانسیل و نزدیکی به مرکز استان می تواند از ظرفیت سرریز جمعیت قزوین استفاده کرده و با کمک دستگاههای مرتبط در مسیر توسعه شهری حرکت نمایدکه البته مشکلاتی همچون اوقافی بودن زمینهای سطح شهر و نداشتن اسناد رسمی از مشکلات اصلی این شهر می باشد . وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولین حوزه مدیریت شهری افزود: در موضوع نظارت بر عملکرد گام اول خود نظارتی بوده و گام بعدی اصلاح رویه ها و فرآیندهای نادرست در حوزه های مختلف می باشد. وی ادامه داد : همچنین در اجرای پروژه هادر زمینه های مختلف نظیر عمرانی ،فرهنگی و ... حتما باید پشتوانه کار کارشناسی،قانونی و عقلانی وجود داشته باشد.
وی در پایان افزود: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی باید جهت پرشور برگزار شدن انتخابات و ایجاد بسترهای لازم کمک نماییم ولی مجموعه مدیران شهری نباید به هیچ وجه در حمایت یا برعلیه کاندیدادی خاصی از شهرداری هزینه نمایند و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
صالحی درپایان ضمن بازدید از پروژه های عمرانی شهرقول مساعد برای پیگیری و رفع مشکلات شهر دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار