مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهرستان نظرآباد در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهرستان نظرآباد گفت: سرمشق قرار دادن الگوهای اسلامی اخلاقی نظیر حضرت خدیجه (س) و حضرت فاطمه (س) از سوی زنان جامعه اسلامی آنها را از بسیاری آفت ها مصون می کند.
کد خبر: ۹۲۱۱۷۶۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام حمید اسکندری گفت: شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) را به محضر صاحب عزا حضرت بقیه الله عظم و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ایی و همه محبین آن حضرت تسلیت می گویم. وقتی مراجعه می کنیم به آیات و روایات یک سوال برای انسان پیش می آید و آن اینکه تعاریفی که نسبت به حضرت زهرا(س) داریم نسبت به هیچکس نداریم .

حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگوی اخلاقی برای زنان جامعه اسلامی است

وی بیان کرد: در آیات قرآن یک سوره که کلش در شان پیامبر و مولا امیرالمومنین نداریم هرچند داریم هرجای قرآن یا ایهالذین آمنو دیدیم در شان مولاست اما خداوند برای حضرت زهرا(س) یک سوره ی کوثر از ابتدا تا انتها در شان حضرت زهرا(س) نازل کردند. چرا خداوند برای فاطمه اش این چنین کرد؟ همانطور که قدر شب قدر مخفی است قدر حضرت زهرا(س) هم مخفی باقی می ماند.

حجت الاسلام اسکندری افزود: پیامبر اکرم فرمود اگر فضائل اخلاقی را یک شخص تصور کنید از اول خلقت تا آخر خلقت آن شخص فاطمه زهرا(س) است بلکه فاطمه(س) از آن شخص هم بالاتر است، دخترم فاطمه(س) بحث کرم و شرف بهترین های روی زمین است بارهای بار پیامبر خم می شد سینه ی فاطمه را می بوسد، پیامبر می فرماید هر وقت مشتاق نسبت به بهشت می شوم خم می شوم سینه ی او را می بوسم، او حوریه ی انسیه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهرستان نظرآباد تصریح کرد: همانطور که شب قدر میانبر است یک شب عبادت هشتاد سال پیشرفت دارد، هرچه که مهر فاطمه زهرا(س) روی آن زده شود و نسبتی به فاطمه زهرا(س) پیدا کند این گونه برکت پیدا می کند امام باقر(ع)فرمودما بچه های مان را امر می کنیم به تسبیحات مادرمان فاطمه زهرا(س) همان گونه که به نماز امرشان می کنیم هیچ کس نیست ملازم تسبیحات مادرمان شود و شقی بشود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه(س) یک کاری کرد تا قیام قیامت می ماند، امروز من و شما شیعه بودن مان را مدیون این کار حضرتیم، وصیت کرد به امیرالمومنین، علی جان شبانه مرا غسل بده، کفن و دفن کن، کسی هم متوجه نشود من کجا دفن می شوم، تا من و شمای بچه شیعه برویم کنار قبرستان بقیع بایستیم بگوییم مگر شما نقل نکردید هرکس فاطمه را بیازارد مرا آزرده است، می گویند بلی، سوال من یک چیز است، قبر فاطمه زهرا(س) کجاست؟ معلوم است که فاطمه از آن ها راضی نبوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها