خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم یادواره شهدای لشکر عملیاتی اظهار داشت: سیره زندگی شهدا ضرورت دارد تکرار شود تا مسیر گم نشود.
کد خبر: ۹۲۱۱۸۴۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰

به گزارش روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع)، سردار حسن زاده در مراسم یادواره شهدای لشکر 23 عملیاتی خاتم الانبیاء و تشییع شهدای گمنام اظهار با اشاره به آیه 23 سوره احزاب، «مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»

برخی از  مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند،  و بر آن عهد ایستادگی کردند تا به راه خدا شهید شدند.

وی تصریح کرد: چرا یادواره شهدا برگزارمی کنیم؟ چرا یاد شهدا کمتر از شهدا نیست؟ موضوعات خاصی در زندگی شهدا است که ضرورت دارد تکرار شود تا مسیر گم نشود. وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم رهروی خوبی برای راه شهدا باشیم.

سردار حسن زاده گفت: برای اینکه محکم و ثابت قدم در این راه قدم برداریم باید زمانهای مهم را یادآوری کنیم طبق آیات قرآن و فرمایشات مقام معظم رهبری در عین الاسد و تشییع شهدای مقاومت حقیقتا دست قدرت الهی را همه دیدیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) افزود: بسیاری از ایام الله به خاطر رشادت های شهدا رقم خورده است و دست قدرت الهی را مشاهده می کنیم. اگر اخلاص باشد حتی پیکر شهدا هم وحدت آفرین است و خون حاج قاسم این کار را کرد؛ بنابراین باید یاد شهدا را گرامی بداریم.

حاج قاسم شهید شد تا عده ای معنای آزادگی و سخن گفتن با دشمن را بفهمند لذا باید ویژگی این شهدا را یادآوری کنیم.

در مردمی بودن حاج قاسم همین بس که به مناطق سیل زده خوزستان میرود و دست پیرمرد روستایی را می بوسد. آنگاه یکی با کفش وارد چادر محل زندگی زلزله زدگان می شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه شهدا سایه جنگ را از سر ما برداشتند، گفت: اینکه بعد از 40 سال کسی جرأت چپ نگاه کردن به ما را ندارد قطعاً به خاطر روابط دیپلماتیک ما نیست، اینکه موشک را مستقیم برسر بزرگترین پایگاه آمریکایی خالی می کنیم  قطعاً به خاطر مذاکرات مسئولین نیست.

 سردار حسن زاده افزود: حاج قاسم شهید شد تا عده ای معنای آزادگی و سخن گفتن با دشمن را بفهمند، لذا لازم است که همه سبک و سیره زندگی شهدا به مردم یادآوری شود.

 گفتنی است لشکر عملیاتی 23 خاتم النبیاء مفتخر به میزبانی از 6 شهید مدافع حرم به نامهای حجت اصغری، هادی شجاع، عباس آبیاری، اسماعیل کریمی، محمد رضایی و مهدی قاضی خانی، شهید امنیت مرتضی ابراهیمی و شهید گمنام 17 ساله دفاع مقدس می باشد./انتهای پیام

 

ارسال نظرات