فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خبر داد:

پایگاه بسیج «امامت» ابرکوه به عنوان پایگاه برتر استان در جشنواره اسوه حضور یافت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: پایگاه امامت خواهران ابرکوه در مرحله استانی جشنواره کشوری اسوه مقام اول را کسب و به عنوان پایگاه برتر عملکرد خود را در نمایشگاه کشوری به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۲۱۱۸۸۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مهدی ابرقویی در پی برگزاری جشنواره اسوه که با حضور 50 هزار پایگاه بسیج از سراسر کشور برگزار شد از کسب مقام اول توسط پایگاه مقاومت بسیج امامت در مرحله استانی خبر داد و گفت: این پایگاه پس از کسب این عنوان در نمایشگاه دستاوردهای پایگاه های بسیج واقع در سازمان بسیج مستضعفین شرکت کرد و در لیست 64 پایگاه برتر قرار گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه یکی از شاخصه‌های انتخاب پایگاه امامت را مسجد محوری عنوان کرد و گفت: ارتباط مؤثر با هیئت امناء و روحانی مسجد، شرکت در کلیه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری کلاس‌های جوانه‌های صالحین از جمله فعالیت‌های پایگاه مقاومت امامت بوده است.
ابرقویی اذعان کرد: ابتکارات و خلاقیت‌های پایگاه امامت از حوزه فاطمه الزهرا(س)، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بسیجیان، مردم‌داری، محرومیت و فقرزدایی، برگزاری اردوهای جهادی و ... نیز در کارنامه فعالیت‌های پایگاه امامت دیده می‌شود که موجب کسب رتبه برتر توسط این مجموعه شد.
وی ادامه داد: جشنواره اسوه با هدف ایجاد رقابت، شور و تکاپو در پایگاه‌های بسیج برگزار شد که در نهایت منجر به پیشرفت و همچنین شناسایی و معرفی پایگاه‌های نمونه به عنوان الگوی سایر پایگاه‌ها خواهد شد.
این مقام مسئوول خاطرنشان کرد: پایگاه مقاومت در نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های بسیج در تهران شرکت کرد که مورد بازدید سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج نیز قرار گرفت.
ابرقویی در خاتمه از تلاش‌های فتح زاده فرمانده پایگاه امامت و همچنین اعضای شورای پایگاه که این افتخار را برای شهرستان به ارمغان آوردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/د 
ارسال نظرات