مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهرستان:

دشمن مرد نبرد در میدان نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهرستان گفت: مسئولان تهدیدات فضای مجازی را جدی بگیردند چرا که دشمن مرد نبرد در میدان نیست، بلکه می خواهد از طریق فضای مجازی در نظام و انقلاب و بین بسیجیان انقلابی نفوذ کند.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۱۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محبعلی فارسی دهستان چاهوک مهرستان، با حضور فرمانده ناحیه سپاه مهرستان،  مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، جمعی از مسئولان، بزرگان علما ، بسیجیان و اقشار مردم، در مسجد جامع چاهوک برگزار شد.
 
در این مراسم،حکم انتصاب برادر بسیجی عبدالاحد مرادزهی به عنوان فرمانده حوزه شهید محبعلی فارسی چاهوک از سوی سرهنگ دوم پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  مهرستان به وی اعطا و از زحمات برادر بسیجی امیر حمزه پیام تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
حجت الاسلام رضاانصاری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این مراسم گفت: توصیه من به فرمانده جدید حوزه بسبج شهید محبعلی فارسی این است که تهدیدات فضای مجازی را جدی بگیرد چرا که دشمن مرد نبرد در میدان نیست، بلکه می خواهد از طریق فضای مجازی در نظام و انقلاب و بین بسیجیان انقلابی نفوذ کند.
 
وی در ادامه افزود: تا زمانی که رهبر معظم انقلاب باشد بسیاری از این نفوذها خنثی خواهد شد همانگونه که خنثی شده است.
 
حجت الاسلام انصاری ادامه داد: امروز دشمن با فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند، بنابراین مسئولیت شما در این نقطه سنگین خواهد بود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در پایان بیان کرد: برای این برادر انقلابی که امروز به عنوان فرمانده حوزه بسیج شهید محبعلی فارسی منصوب شدند، آرزوی موفقیت می کنم و انشالله خداوند متعال توفیق عنایت بفرماید تا بتواند برای انقلاب، برای مملکت و برای مردم اثر گذار باشد.
ارسال نظرات