به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم عزاداری حضرت ام ابیها (س) با حضور جمعی از کارکنان، اساتید و مسؤولین دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد
در این مراسم که با تجمع کارکنان و اساتید و مسؤولین دانشگاه در طبقه همکف ساختمان مرکزی دانشگاه آغاز شد، عزاداران به صورت یک هیأت عزاداری تا محل مسجدالنبی (ص) این واحد دانشگاهی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.
پس از مراسم عزاداری و اقامه نماز ظهر و عصر در محل مسجدالنبی (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود سخنران مراسم در مورد کرامات بانوی دو عالم به سخنرانی و مرثیه سرایی پرداخت و در پایان مراسم عزاداران میهمان سفره پر خیر و برکت حضرت صدیقه طاهره (س) شدند.