خبرهای داغ:
سرهنگ كريم اكبري در اجلاسيه مجمع راهبردي بسيج گلپايگان طرح اعتلاي بسيج و كاركردهاي مجمع را تشريح كرد و گفت: ۵۰ صندوق قرض الحسنه در پایگاه های بسیچ گلپایگان با هدف اشتغال زایی و تأمین معشیت مردم فعال است.
کد خبر: ۹۲۱۲۰۰۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپایگان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری در اجلاسيه مجمع راهبردي بسیج گلپایگان از فعاليت مجمع با حضور نخبگان بسیجی در هیئت های اندیشه ورز ياد كرد و گفت: بسیج مجموعه ای برخاسته از مردم و همراه مردم است و در هیئت های اندیشه ورز، نخبگان بسيجي ، طرح هایی خودجوش و ابتکاری ارائه می دهند که پس از تصويب به عنوان طرح های بومی محلی در بسیج  و سایر ادارات از آنها بهره برداري می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان، فعاليت مجمع راهبردي بسیج را  در قالب 7 کارگروه تخصصی بیان کرد و گفت: طرح های اعتلای بسیج حاصل جمع بندي مجمع های بسیج در شهرستان های مختلف کشور است که خروجي آنها در قالب طرح صالحین  طرح شهید بهنام محمدی، طرح کرامت، اردوهای جهادی، همگام با کشاورز و صندوق های قرض الحسنه ظاهر مي شود.

وی با بیان اینکه در سال جاري طرح شهید «بهنام محمدی» در 3 مدرسه شهرستان در حال اجراست، ادامه داد: ۵۰ صندوق قرض الحسنه در پایگاه های بسیچ گلپایگان با هدف اشتغال زایی و تأمین معشیت مردم فعال است و طرح کرامت نیز برای مقابله با آسیب های اجتماعی در محلات آسیب پذیر اجرا می شود.

كريم اکبری، با اشاره به شهادت سرداران مقاومت، شهادت  را رويش شیعه توصيف كرد و افزود: شهادت سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني،ابومهدي المهندس و سرداران مقاومت،فصل نوینی از انقلابی گری را در جبهه مقاومت رقم خواهد زد و خون تازه ای  در كالبد تفکر انقلابی به جریان مي اندازد، همان طور که اسلام پس از شهادت امام حسین (ع) جاني دوباره گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب از برکت خون حاج قاسم برخوردار شده است، تاکید کرد: اصول 8 گانه بیانیه گام دوم انقلاب، استوار تا رسیدن به گام سوم انقلاب که ظهور است، ادامه خواهد داشت و در گام دوم انقلاب شاهد ايجاد تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

اکبری با اشاره به این بيانات رهبر معظم انقلاب که شهید سلیمانی را دارای ویژگی تدبیر توأم با شجاعت عنوان کردند، افزود: جامعه امروز شديداً به آینده پژوهی و ارائه راهکارهاي حل مشكلات از درون نياز دارد و اتکا به درون، در اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ناب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقاومت در جبهه نظامی معنا می یابد که با پرداختن به آنها می توان از این پیچ تاریخی گذر کرد و به آینده ای روشن رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها