خبرهای داغ:
مدیر مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات فیزیک کاربردی سازمان بسیج علمی پزوهشی استان قزوین همکاری بیش از ۵۰۰ نخبه با این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۲۵۰۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
همکاری بیش از ۵۰۰ نخبه با مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات فیزیک کاربردی 

محمد افشار در گفت‌وگو با خبرنگار علمی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: این مجموعه با همراهی و همکاری سه شرکت برای توسعه علم و فناوری در استان قزوین فعالیت می‌کند .

وی افزود: با توجه به نیاز استان و کشور ۱۱ کارگروه در تمام حوزه پزشکی، صنعتی، کشاورزی، عمران، فناوری های نوین، علوم انسانی در ذیل این مجموعه تشکیل شده است.

افشار ادامه داد: همچنین در راستای پروژه‌های صنعتی و کسری خدمت نخبگان، از بیش از ۳۰ طرح و پروژه هدفمند و هدایت شده حمایت صورت گرفته است.

وی حمایت از از بیش ۳۰ پایان نامه هدایت شده در راستای نیازهای استان و کشور را یکی دیگر از اقدامات این مرکز دانسته و بیان کرد:  در طول ۶ ماه فعالیت به بیش از ۵۰۰ نخبه بسیجی خدمات ارائه شده است

مدیر مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات فیزیک کاربردی سازمان بسیج علمی پزوهشی استان قزوین اضافه کرد: همکاری در طرح صنعت یار و جهاد روشنایی با سازمان بسیج مهندسی از دیگر اقداماتی است که در سال جاری انجام شده است.

وی اشتغال زایی را یکی از دغدغه های نخبگان دانسته و عنوان کرد: بیش از ۵۰ نیروی کار متخصص برای اشتغال به مراکز مرتبط معرفی شده اند.

افشار عنوان کرد: علاوه بر این تعداد بیش ۴۰ نفر برای کار آموزی در شرکت های دانش بنیان به این شرکت‌ها معرفی شده اند.

وی از احصا بیش از ۳۵۰ نیاز اساسی کشور در راستای فعالیت مرکز خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ نیاز استان در حوزه تحقیقات کاربردی نیز احصا شده است.

مدیر مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات فیزیک کاربردی سازمان بسیج علمی پزوهشی استان قزوین بیان کرد: همکاری با سازمان های مردم نهاد در راستای حمایت از نخبگان و همکاری با شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مرکز است.

وی در پایان با بیان اینکه تشکیل هسته های فناور و هدفنمند برای انجام ماموریت از اقدامات این مجموعه است ، تأکید کرد: در تلاش هستیم تا تمام نیازها رو شناسایی و پایان نامه ها و... رو به این سمت سوق دهیم.

ارسال نظرات