خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر،

تجدید عهد و پیمان دانشگاهیان شاهرود با شهدا

همزمان با سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن، دانشگاهیان دانشگاههای شهرستان شاهرود با شهدای گمنام آرمیده در دانشگاههای این شهرستان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۲۱۳۲۰۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
تجدید عهد و پیمان دانشگاهیان شاهرود با شهدابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آغاز دهه مبارک فجر، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان شاهرود با حضور در مرقد شهدای گمنام دفن شده در دانشگاه‌های این شهرستان با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
در این مراسم که با حضور دانشگاهیان در جوار مرقد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود آغاز شد پس از تلاوت قرآن معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در تجلیل مقام شهدا به ویژه شهدای گمنام و ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به سخنرانی پرداخت. پس از سخنان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در محل یادمان شهیدان گمنام این واحد دانشگاهی حاضران در قالب یک کاروان به سمت مزار شهدای گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود حرکت کردند و با قرائت فاتحه و ذکر صلوات با شهید گمنام دفن شده در این دانشگاه تجدید پیمان کردند.
پس از آن رؤسا، اساتید، کارکنان و مسؤولین دانشگاه‌های پیام نور شاهرود دانشگاه‌های آزاد اسلامی شاهرود، دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دانشگاه پیام نور شاهرود و ... در حرم شهدای گمنام دانشگاه صنعتی حضور یافتند و با اهدای گل و خواندن قرآن مقام شهیدان گمنام جنگ تحمیلی را گرامی داشتند. دکتر فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود که در جوار حرم شهیدان گمنام دانشگاه صنعتی سخنرانی کرد شرکت مردم در تشییع پیکر پاک سردار شهید قاسم سلیمانی را نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی ایران دانست.
پس از پایان مراسم حجه الاسلام و المسلمین دکتر احمد نظری در خصوص سایر برنامه‌های دهه فجر به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر فضا سازی انجام شده با همکاری اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزاری کارگاه با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان در ایام ا... دهه فجر در یکی از دانشگاه‌های سطح شهرستان، تنظیم و نشر بیانیه دانشگاه‌ها در خصوص تحلیل مسائل روز از طرف ستاد دانشگاهیان دهه فجر شاهرود و ... از برنامه‌های مشترک کارگروه دانشگاهیان دهه فجر است.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از برگزاری برنامه محوری دانشگاه‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد: "این کارگاه که در دو بخش برگزار می‌شود در بخش اول در دانشگاه صنعتی شاهرود و شامل سخنرانی آقای دکتر متقی، مداحی، تئاتر، و کلیپ است و بخش دوم آن که در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در نظر گرفته شده است در قالب جلسه بارش افکار و هم اندیشی اساتید برگزار می‌شود و در پایان به اساتید شرکت کننده در هر دو کارگاه از طرف نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گواهینامه اعطا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها