دانش آموزان دیلمی به راهیان نور دانش آموزی اعزام شدند

دانش آموزان دیلمی به همت ناحیه سپاه صاحب الزمان دیلم و همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با تعداد سه دستگاه اتوبوس به استعداد ۱۶۰ نفر به یادمان های مناطق عملیاتی جبهه های جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۲۱۳۲۵۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، در مراسم بدرقه دانش آموزان بسیجی حجت الاسلام اسدی امام جمعه دیلم با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک تجربه جدید برای دانش آموزان است، اظهار داشت: یادگیری عبارت است از تجربه و، چون شما عزیزان دوره دفاع مقدس را درک نکرده‎اید، اردوی راهیان نور بستری است برای آشنایی  شما عزیزان با آن دوران جاودانه و درک و تجربه رشادت ها، شجاعت‌ها و فداکاری‌های کسانی که با تمام توان در برابر تهاجم بیگانه ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کردند که این تجربه، تجربه‌ای ماندگار و مایه افتخار و مباهات است.
دانش آموزان دیلمی به راهیان نور دانش آموزی اعزام شدند 
امام جمعه دیلم بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران عزیزمان از طرف دشمنان مورد هجمه قرار گرفت که با حضور جوانان برومند این سرزمین، این تهاجم شکست خورد و اردوی راهیان نور تجربه‌ای مفید برای شناخت مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس است.
 وی ادامه داد: راهیان نور می‌تواند تجربه‌ای خوب برای شما عزیزان باشد تا در مقطع کنونی که باز انقلاب اسلامی مورد تهدید قرار گرفته، مثل رزمندگان دوران دفاع مقدس از حریم انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات جدید دشمنان محافظت نمایید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات