خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

آموزش راهبرد اساسی سازمان آتش نشانی همدان برای کاهش حوادث

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان آموزش را راهبرد اساسی سازمان آتش نشانی همدان برای کاهش حوادث برشمرد و از ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی اصول ایمنی و آتش‌نشانی به 12 هزار و 67 نفر طی 10 ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۳۲۶۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

آموزش راهبرد اساسی سازمان آتش نشانی همدان برای کاهش حوادثبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا بیاناتی در جمع خبرنگاران آموزش را راهبرد اساسی سازمان آتش نشانی همدان برای کاهش حوادث برشمرد و اظهار داشت: طی 10 ماهه امسال به 12 هزار و 67 نفر آموزش‌های عمومی و تخصصی اصول ایمنی و آتش‌نشانی ارائه شده است.

وی افزود: این آموزش‌ها مقاطع مختلف تحصیلی از دوره مهدکودک تا دانشگاه، آموزش کارکنان ادارات، آموزش‌های عمومی شهروندان در برنامه‌های مذهبی و آموزش‌های تخصصی آتش نشانان را شامل می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار کرد: یکی از موضوعات و وظایف بسیار مهم سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در اساسنامه، نظارت بر ایمنی تمام اماکن و ساختمان‌ها در مقابل آتش‌سوزی در تمام مراحل ساخت و بهره‌برداری است.

وی گفت: در این راستا سازمان آتش‌نشانی همدان نظارت جدی خود را در مراحل ساخت و ساز ساختمان‌ها در نقاط مختلف شهر با هر نوع کاربری را در دستور کار خود قرار داده است.

بیاناتی افزود: این مجموعه از اولین مراحل آغاز کار ساختمان‌ها بر روی نقشه‌های معماری، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی نظارت دارد و مطابقت آن‌ها را با مقررات کلی ساختمان تحت بررسی قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: در صورت عدم وجود مغایرت یا تخلف نسبت به صدور دستورالعمل و پروانه ایمنی اقدام و شهروندان و متقاضیان بر اساس آن نسبت به احداث ساختمان اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با تأکید بر استمرار طرح پایش سطح ایمنی اماکن مختلف گفت: در این دوره 800 دستورالعمل و طرح ایمنی و 342 مورد تأییدیه ایمنی برای ساختمان‌ها صادر شده و 306 مکان مورد پایش قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات