سروان جامعی گفت: رسالت مداحان شاعران و هیئات مذهبی نه تنها در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی محدود نشد بلکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این قشر در عرصه اشاعه فرهنگ دینی و تبیین ارمان های انقلاب فعال هستتد
کد خبر: ۹۲۱۳۴۴۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

سروان پاسدار محمد جواد جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: مداحان، شاعران و هیئات مذهبی اشاعه دهنده فرهنگ دینی و انقلابی در سراسر کشور هستند.

وی افزود: نقش مداحان و هیئات در جریان انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست چرا که این قشر در تهییج و بسیج افکار عمومی بر ضد دسیسه های دشمنان به خوبی نقش آفرینی کردند.

سروان جامعی بیان کرد: رسالت مداحان شاعران و هیئات مذهبی نه تنها در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی محدود نشد بلکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این قشر در عرصه اشاعه فرهنگ دینی و تبیین ارمان های انقلاب فعال هستتد.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان و کانون خادمیاران رضوی سیستان و بلوچسشتان برنامه های سازمان بسیج مداحان استان و کانون مداحان خادمیاری رضوی در ایام الله دهه فجر را تشریح کرد.

این مسئول، حضور مداحان در پایگاه های انتقال خون استان و اهدای خون به نیازمندان، نشست سیاسی بصیرتی مداحان بسیجی خواهر زاهدان به ویژه دربحث انتخابات، غبارروبی مزار شهدا در سراسر استان، مسابقه مدح خوانی حماسی انقلابی برای نوگلان حسینی۷ تا ۱۵ سال، سرکشی از خانواده های شهدا به ویژه شهدای مداح استان، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شعار دهی تریبون ها توسط مداحان بسیجی و چهلم سردار رشید اسلام حاح قاسم سلیمانی و هم رزمانش را از مهم ترین ویژه برنامه های این سازمان در طول ایام الله دهه مبارک فجر برشمرد.
ارسال نظرات