خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهادت خواسته‌ای بود که «حاج قاسم سلیمانی» از خدا داشت و به او عنایت شد، گفت: شهید «سلیمانی» شخصیتی بود که با وجود اطلاع از خطرات گوناگون برای رفع آنها پا به عرصه جهاد می‌گذاشت.
کد خبر: ۹۲۱۳۷۲۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

شهادت خواسته‌ای بود که «حاج قاسم سلیمانی» از خدا داشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مظاهر مجیدی در مراسم یادبودی که برای سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در شهر مهاجران از توابع شهرستان بهار برگزار شد با اشاره به اینکه شهادت خواسته‌ای بود که «حاج قاسم سلیمانی» از خدا داشت و به او عنایت شد، اظهار داشت: شهید «سلیمانی» شخصیتی بود که با وجود اطلاع از خطرات گوناگون برای رفع آنها پا به عرصه جهاد می‌گذاشت و شهادت چیزی بود که ایشان کوه به کوه دنبالش می‌گشت.

وی با بیان اینکه ما در کشور خود میلیون‌ها «قاسم سلیمانی» داریم و همگی اهالی رشادت، شجاعت و از خودگذشتگی هستن،  بر ادامه راه این شهید بزرگوار تاکید کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به وعده این شهید والامقام در پایان حکومت داعش در کمتر از سه ماه عنوان کرد: در هیچ کجای دنیا هیچ نظامی جرأت نمی‌کند در شرایط جنگ نابرابر اعلام پیروزی کند و چنین سخنی تنها از کسی مثل سپهبد شهید «سلیمانی» شنیده می‌شود که خودش در سختی‌ها رشد و نمو داشته است.

وی اظهار داشت: پایان کار داعش برای آمریکایی‌ها که با آن همه هزینه خیال تجزیه کشورهای حوزه مقاومت را در سر می‌پروراندند بسیار سخت بود تحمل چنین شخصیتی هم برای آنها سخت به نظر می‌رسید که متاسفانه با تمام ناجوانمردی ایشان را در فرودگاه کشوری که در آنجا مهمان بود به شهادت رساندند و این چنین جنایتی در هیچ کجای دیگر جهان اتفاق نمی‌افتد .

سردار مجیدی با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی عین‌الاسد خاطرنشان کرد: اگر ما نگاه خود را از بیرون برداشتیم در سایر زمینه‌ها مانند قسمت نظامی موفق خواهیم شد پس باید مراقب بود در انتخابات پیش رو تفکری که تمایل به طرف غربی دارد نظر مردم را به خود جلب نکند.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: در هیچ جای جهان نیرویی همانند سپاه پیدا نمی‌کنید که به صراحت قصور خود را به مراجع ذی‌ربط اعلام کند، شاید ده‌ها نمونه مشابه در دنیا داشته‌ایم که بعدها حقیقت حادثه مشخص شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات