سازمان بسیج کارمندان سپاه استان تهران به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد دمیدن فجر انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر كرد.
کد خبر: ۹۲۱۳۸۵۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش سرویس بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج کارمندان سپاه استان تهران به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد دمیدن فجر انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر كرد.متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران به مناسبت یوم الله 22 بهمن ماه 1398
امیرالمؤمنین علی علیه السلام: ((لَنْ تُقَدَّسَ أُمَّةٌ لاَ يُؤْخَذُ لِلضَّعِيفِ فِيهَا حَقُّهُ مِنَ الْقَوِيِّ غَيْرَ مُتَتَعْتِع))
امتی که حق ضعیفان را از زورمندان با صراحت و بدون خوف و ترس نگیرد، هرگز پاک نمی شود و روی سعادت را نمی بیند.
یوم الله 22 بهمن ماه روزی است که ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) خود باوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی را با فریاد بلند استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی ایرانیان به گوش جهانیان رساند.
بسیت و دوم بهمن ماه، یادآور مجاهدت و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استمرار احکام کامل ترین دین خدا، از جان و مال خویش گذشتند. این روز بزرگ، متعلق به ملتی است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در منزلگه های دلهره آور تاریخ، برای حفاظت و حراست، جان شیرین خود را تقدیم کرده اند.
انقلاب اسلامی یک حقیقت زنده، مستحکم و الهام بخش است که گفتمان حق طلبانه، سلطه گریز، عدالت محور و آزادی بخش آن، بیداری و ایستادگی جامعه بشری برابر نظام استکبار، صهیونیسم بین الملل و حکومت تروریست آمریکا را در جهان به دنبال داشته است.
اینک و در اولین یوم الله 22 بهمن در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی و در شرایط حساس منطقه و جهان که نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن قرار دارد و تلاش همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران در زیر سؤال بردن مبانی، خدمات، برکات و ثمرات ارزنده انقلاب و ناکارآمد نشان دادن آن و تضعیف نظام و ایجاد روحیه یأس و نا امیدی در مردم می باشد؛ سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای عرصه امنیت، شهدای مدافع حرم و بویژه روح بلند سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در راستای اعتلای آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای خود باوری و رهایی از وابستگی به غرب و تحقق وعده الهی که پیروزی اسلام بر همه کفر و الحاد است و همچنان محکومیت اقدامات تروریستی آمریکای جنایتکار و هم پیمانانشان در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی و ... بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران با دعوت از همه احاد مردم و همگام با ملت بزرگ و زمان شناس ایران در لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت که ملت یران را ملتی صبار، شکور، پر استقامت و شکرگذار نامیدند در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می نماییم.

ارسال نظرات