مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح

انقلاب اسلامی الهام بخش جنبش های آزادی خواه در سراسر عالم است

کد خبر: ۹۲۱۴۰۲۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک در نشست هم اندیشی روحانیون کهگیلویه با تبریک دهه فجر گفت :  دهه برفروغ فجر انقلاب اسلامی تبلورو تجلی نصرت الهی است

وی با اشاره به این موضوع که  بر اساس سنت قرآن کریم، یکی از سنت های الهی موضوع نصرت الهی خداوند در قالب آیات و واژگان متعدد است گفت :  خداوند نصرت الهی را منوط به ایمان مومنین و جامعه ایمانی می داند.

حکمتی نیک اظهار داشت : اعتقاد داریم  انقلاب اسلامی در سال 57 به دلیل آنکه امام به عنوان بانی و معمار کبیر انقلاب و  از ایمان  خاص خداوند  برخوردار بود ، حواریون و اصحاب درکنار ایشان قیام کردند و با مدد الهی انقلاب پیروز شد.


وی افزود : با انقلاب اسلامی ایران هژمونی نظام سلطه در منطقه به چالش کشیده شد و به  نظام سیاسی 2500 ساله شاهنشاهی پایان داده شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح  نقلاب اسلامی را الهام بخش جنبش های آزادی خواه در سراسر عالم ارزیابی کرد و تاکید کرد : امروز انقلاب اسلامی از مرز های جغرافیایی ما فراتررفته و گفتمان ارزشمند مقاومت را با تعریفی در مقیاس جهانی صادر می کنیم.

 وی مقوله امروزه مقاومت را در گستره جهانی تعریف کرد و خاطر نشان ساخت :  ما مدعی تمدن سازی در جهان هستیم و در حال صدور اسلام شیعی ، ظلم ستیز و مبارز با تبعیض و بی عدالتی هستیم.

حکمتی نیک گفت :  بیانیه گام دوم رهبرمعظم انقلاب اسلامی که در اواخر سال گذشته صادر شده است خلاصه و نتیجه آن چیزی جز تشکیل تمدن نوین اسلامی نیست.

او گفت این بیانیه  بستری برای  تدوین دوران طلایی ظهور و مهدویت است و  باید زمینه ای  فراهم شودتا گفتمان مقاومت و راهبردها و استراتژی های آن همه گیر و حاصل شود.

 حکمتی نیک با اشاره به یاد و خاطره سپهبد شهید سلیمانی گفت :  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده در تراز انقلاب  مامور صدور  انقلاب اسلامی بود و در این راستا افتخار افرین بودند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج در خصوص انتخابات پیش رو تاکید کرد: انتخابات این دوره در عرصه ی قانون گذاری از ویژگی های خاصی برخوردار است و اولین انتخاباتی می باشد که در گام دوم انقلاب  برگزار می شود .

وی با تاکید بر اینکه گفتمان مقاومت بر گفتمان سازش با امریکا در عموم مردم غلبه کرده است  گفت : در حالی میخواهیم انتخابات را برگزار بکنیم که جبهه بزرگ مقاومت در منطقه غرب آسیا در مقابل نظام سلطه به رهبری آمریکا پیروزی های چشم گیری را بدست آورده است و اقدامات چشم گیری انجام داده و دشمن را مستاصل کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  گفت : مردم در برخی موارد گلایه و ناراضی هستندو  گرانی، تورم و نوسانات بازاربه انها فشار وارد کرده.

 او  با دعوت از مردم در انتخابات گفت :  اصل انقلاب اسلامی مهم است و مردم باید با انتخابی شایسته سرنوشتشان را رقم بزنند تا از این مشکلات رهایی یابند.
 
وی خطاب به روحانیون گفت : وظیفه ی ما روحانیت وظیفه ی روشنگری، بصیرت دهی و آگاهی بخشی سیاسی به مردم  برای حضور ارزشمند و انتخاب شایسته است.

حکمتی نیک در پایان ابراز داشت :  بر اساس اصول حاکم بر رفتار سیاسی سپاه و بسیج ماموریت داریم به هیچ عنوان ورود مصداقی به عرصه انتخابات پیدا نکنیم، بلکه برای برگزاری انتخابات سالم ورود پیدا می کنیم
ارسال نظرات