مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری از برگزای همایش " نگین مقاومت" با 6 محور کلی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۴۸۳۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مجتبی بیگی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری با هدف گرامیداشت یاد و نام سردار پر افتخار مقاومت و مدافع وطن "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" و تولید آثار خلاقانه و الهام بخش برای ادامه راه روشنایی بخش ایشان اقدام به دریافت آثار هنری در همایشی استانی تحت عنوان "نگین مقاومت" می نماید.

وی، افزود: ولایتمداری، شهادت، مقاومت و آزادگی، مردم داری و ساده زیستی، استکبارستیزی و انتقام از دشمنان، راه و مرام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی از محورهای 6گانه ی این همایش است.

بیگی خاطرنشان کرد: این همایش در بخش های؛ شعر و ترانه، تصویرسازی، داستان کوتاه، تایپوگرافی، موشن گرافی، فتومونتاژ، و دو بخش ویژه ؛ دلنوشته ها، شعر و داستان دانش آموزی و شعر بختیاری برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش نگین مقاومت را 15 اسفندماه سال جاری دانست و گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان نیز همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین سال 99 برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق ایمیل؛ neginemoghavemat.chb98@gmail.com یا از طریق فضای مجازی به شماره تلفن09380051147 ارسال کنند.

آدرس دبیرخانه همایش نگین مقاومت عبارت است از؛ شهرکرد - خیابان کاشانی - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان - سازمان بسیج هنرمندان

تلفن دبیرخانه به شماره 038-3335509 برای کسب اطلاعات بیشتر درنظر گرفته شده است.

گفتنی است: این همایش با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی استان برگزار می شود.

ارسال نظرات